Death Row Records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamer, 10 nov 2004.

1. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    op deze topic kan jhe het hebben over Death Row van nu en van vroeger...haal je gedachten enz op

mods die van Hiphop hopuden ...laat u hooren :D

2. Ryland

Ryland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah was idd een goed spel..vooral voor de frustratie hehe

3. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    sorry maat ...maar dit onderwerp gaat over een muzieklabel (Rap label)

en niet over een of andere Game :)

sorry.....

4. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Zo hé van welke planeet kom jij? |:- Maar euhm om ff ontopic, tis nu niet meer wat het vroeger was he, vind ik dan hoor. ;)

5. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Quote van de eeuw:+

Was de eigenaar van Death Row Records niet degene die al die rappers heeft bedreigt, zoals Snoop Dogg enzo. Ook zou hij iets te maken hebben gehad met de dood van 2Pac.
    Ik interesseer me niet zo in HipHop dus correct me if I'm wrong.

6. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Suge Knight. Ja met hem moet je geen ruzie hebben. Die gozer heeft een hele bende achter zich staan. Maar ja sinds artiesten als snoop dogg en 2pac niet meer bij deathrow records zitten heeft deze platenmaatschappij nog bar weinig te vertellen volgens mij.

Over de dood van tupac zijn meerdere theorieën. ook bijv dat biggie opdracht had gegeven om tupac te doden. En weer een andere dat corrupte poltie agenten ermee te maken zouden hebben. Feit is gewoon dat niemand weet wie het gedaan heeft.

7. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    tis nie meer zo cool da ze waaren....

UPDATE

kijk da ik death row had gevolgt betekende nie da ik Suge Knight's liefje of zo was .....

maar Pac,Snoop , Kurupt , Daz enz intreseerde me heel veel

Nu vind ik alleen Eastwood , Kurupt & Gail Gotti (van Reddbone) nog dope

ach ja ze zijn zo goed als bijna dood

kijk op www.deathrowrecords.net (vond vorige lay out veel mooier...maar deze mag er ook zijn hoor)

Plus punt aan DR Nu : Hun site woord vaak Verbouwd :p

wel goed is (na paar jaar eindelijk) dat de meeste Death Row artiesten nu een eigen site hebben & eigen sub-labels...da had je vroeger nie

Gail Gotti : www.gailgotti.net (veel audio !!)

Kurupt : www.youngotti.com (mooie lay out)

Eastwood : www.youngeastwood.com

Danny Boy : (he's back....ook al woord ie vermist ...lol) www.dbsoul.com

Spider Loc : (eigelijk geen artiest...maar hij is wel of nie bij DR...beetje verwarend) www.spiderloc.com (hij is in Connectie met The Game & Dr Dre)

eh ze hadden ook een 2pac site (www.2paclive.com .... maar die is verkocht aan Amazon.com)

en je had ook nog een zeer goeie MC Genaamd : Crooked I ...die zijn koffer vorig jaar of zo had gepakt en nu zijn eigen label heeft @ www.westcoastdynasty.com & www.crookedionline.com

Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  8. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Opzich best jammer. Maar ja. Dat was vroeg of laat toch wel gebeurd. Die artiesten krijgen daar veels te weinig betaald. Dus starten ze allemaal voor zichzelf.

9. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    het spel heet deathrow, kreeg ooit een 9,8 hier op xbw, maar het was niet meer dan een zesje waard in mijn ogen

10. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe sommige zijn in de war en denk dat hier over het xbox spel Deathrow wordt gepraat. http://www.gamerankings.com/htmlpages2/560434.asp
    Ik moet zeggen dat ik ook niet wist wie of wat Death Row Records was waar Gamer het over had. Ik dacht eerst namelijk ook aan het xbox spel Deathrow. :D

11. thedutchterror

thedutchterror Noobienoobienoobie

Leuk Bevonden:
    0
    Je was nie de enige ma aangezien ut in non-xbox staat ist wel ogisch he....

12. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    death row dat kicke spel

Deel Deze Pagina