1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Death Stranding

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 14 jun 2016.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heb net net middle region vrijgespeeld. Moet dan het grootste gedeelte van de game nog komen of zit je dan al bijna op de helft?
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Middle region is waar de game zich voornamelijk afspeelt en stukken unlocked. Alleen Act 3 is al echt uren en uren, daarna gaan de acts wel snel (volgens mij waren er 13/14).
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281


    “Of course, compared with the PS4 version, the resolution and the frame rate have been upgraded,” he responded through a translator. “But the biggest surprise I think that people will get is that we supported the 21:9 ultrawide screen, and this is surely expanding the horizontal perspective to bring you like dive into the game with the immersion and the presence with it.

    “Also, when you have this wider horizontal perspective, you can see more enemies and also you can kind of find where you want to go, because the amount of information is actually just much more viewable.”

    Beyond improving the gameplay, Shinkawa discussed how ultrawide support makes the PC version of Death Stranding a more immersive and cinematic experience than the console one.

    “So compared to the previous one, I could kind of say that you’re kind of watching a TV drama in the previous game, but this time in the PC version it’s more you get the impression that you’re watching a movie at the cinema.”
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Denk dat die PC release wel nodig is om de gigantische investering terug te verdienen. Sony is nog steeds stil over hoeveel copies er nu verkocht zijn, toch?
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Kon niet echt iets vinden wel deze van Hideo.


    —How did Death Stranding perform sales-wise?

    Kojima: “We surpassed the amount we needed to make a profit, so I think it sold well enough to be called a ‘success,’ recoupment of development costs included. We’ll release the PC version soon and have already secured enough profit to prepare for what’s next, so there’s no need to worry.”

    EDIT:

    According to Famitsu boxed sales data, Death Stranding has sold 262,827 copies in Japan. In the US, Death Stranding was the seventh best-selling game of November 2019, according to The NPD Group.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Hoho, heeft Servantes zojuist PC footage gepost? Ligt de pers even in mensen! ;)

    Tis een plaatje en de engine draait als een tierelier (die hoge framerate is goddelijk), al weet ik nog steeds niet of ik deze game überhaupt zou willen kopen. PC, of console. Is het bezorgen van pakketten echt zo leuk?

    EDIT: al is de symboliek op dit moment erg treffend. Met wat er anno 2020 allemaal in de wereld plaatsvindt is de boodschap van Death Stranding nog niet eens zo vergezocht.
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2020
    Servantes vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421






    Goede PC port? Ziet ernaar uit van wel! :thumbs:
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Denk dat ik wat gemist heb in de tutorial.
    Maar snap niet hoe de BT enemies werken.

    Ik loop van A naar B.
    Timefall regen begint en BT is in de buurt.

    Vervolgens hou ik me adem in en loop door.
    Meter loopt leeg, adem knop laat ik los, en BT grijpt me meteen.
    Vervolgens word ik het zwarte slijk ingesleurt en komt er een soort van trippy dolfijn die me achterna zit.

    Heb dit al een paar keer gehad. Wat doe ik fout?
    Hoe zorg je dat je aan de BT ontsnapt?

    Lijkt me niet te lukken.

    En is het de bedoeling dat je onderweg alle lost cargo meeneemt? Of is dit optioneel?
    Zie zoveel dingen en markers op de map, na het scannen....

    Weet nog niet helemaal wat ik van DS moet vinden:+
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Later krijg je wapens om ze af te maken, eerst moet je inderdaad je adem inhouden en proberen dat de BT's weglopen van je. Als je in zo een zwarte slijk wordt gesleurd moet je gewoon heel hard wegrennen.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Matrix, Zumpelvelder en Flavourlicious vinden dit leuk.
  12. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Sinds 2 dagen DS aan het spelen! 1 woord, WAUW!!!
     
    Zumpelvelder en WorkingTitle vinden dit leuk.
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
     
    Rossi46 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina