Heb net net middle region vrijgespeeld. Moet dan het grootste gedeelte van de game nog komen of zit je dan al bijna op de helft?
Middle region is waar de game zich voornamelijk afspeelt en stukken unlocked. Alleen Act 3 is al echt uren en uren, daarna gaan de acts wel snel (volgens mij waren er 13/14).
“Of course, compared with the PS4 version, the resolution and the frame rate have been upgraded,” he responded through a translator. “But the biggest surprise I think that people will get is that we supported the 21 ultrawide screen, and this is surely expanding the horizontal perspective to bring you like dive into the game with the immersion and the presence with it. “Also, when you have this wider horizontal perspective, you can see more enemies and also you can kind of find where you want to go, because the amount of information is actually just much more viewable.” Beyond improving the gameplay, Shinkawa discussed how ultrawide support makes the PC version of Death Stranding a more immersive and cinematic experience than the console one. “So compared to the previous one, I could kind of say that you’re kind of watching a TV drama in the previous game, but this time in the PC version it’s more you get the impression that you’re watching a movie at the cinema.”
Denk dat die PC release wel nodig is om de gigantische investering terug te verdienen. Sony is nog steeds stil over hoeveel copies er nu verkocht zijn, toch?
Kon niet echt iets vinden wel deze van Hideo. —How did Death Stranding perform sales-wise? Kojima: “We surpassed the amount we needed to make a profit, so I think it sold well enough to be called a ‘success,’ recoupment of development costs included. We’ll release the PC version soon and have already secured enough profit to prepare for what’s next, so there’s no need to worry.” EDIT: According to Famitsu boxed sales data, Death Stranding has sold 262,827 copies in Japan. In the US, Death Stranding was the seventh best-selling game of November 2019, according to The NPD Group.
Hoho, heeft Servantes zojuist PC footage gepost? Ligt de pers even in mensen! Tis een plaatje en de engine draait als een tierelier (die hoge framerate is goddelijk), al weet ik nog steeds niet of ik deze game überhaupt zou willen kopen. PC, of console. Is het bezorgen van pakketten echt zo leuk? EDIT: al is de symboliek op dit moment erg treffend. Met wat er anno 2020 allemaal in de wereld plaatsvindt is de boodschap van Death Stranding nog niet eens zo vergezocht.
Denk dat ik wat gemist heb in de tutorial. Maar snap niet hoe de BT enemies werken. Ik loop van A naar B. Timefall regen begint en BT is in de buurt. Vervolgens hou ik me adem in en loop door. Meter loopt leeg, adem knop laat ik los, en BT grijpt me meteen. Vervolgens word ik het zwarte slijk ingesleurt en komt er een soort van trippy dolfijn die me achterna zit. Heb dit al een paar keer gehad. Wat doe ik fout? Hoe zorg je dat je aan de BT ontsnapt? Lijkt me niet te lukken. En is het de bedoeling dat je onderweg alle lost cargo meeneemt? Of is dit optioneel? Zie zoveel dingen en markers op de map, na het scannen.... Weet nog niet helemaal wat ik van DS moet vinden
Later krijg je wapens om ze af te maken, eerst moet je inderdaad je adem inhouden en proberen dat de BT's weglopen van je. Als je in zo een zwarte slijk wordt gesleurd moet je gewoon heel hard wegrennen.
https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2020-image-reconstruction-death-stranding-face-off Dit is waar Flavourlicious en ik het o.a. over hadden in het Halo Infinite topic. 4K native is niet per definitie nodig voor een 4K "ervaring". Image reconstruction technieken worden steeds beter en zo'n techniek scheelt wat behoorlijk paardenkracht voor een GPU/CPU processor vs een native resolutie. @Flavourlicious
Ik heb alleen de eerste missie/wandeling gedaan, en dat was best okay. En toen begon ik aan de tweede missie/wandeling en toen begon het te regenen, en toen dacht ik ‘fuck it’.
Ik vond het destijds wel echt een bijzondere ervaring en goede game. Had er wel vrij weinig over opgezocht. Hou gewoon echt van games die gewoon iets anders doen, verassend zijn en dus redelijk onvoorspelbaar. Einde wel gerusht, want was er toen klaar mee.