Dat snap ik. Maar welke engine is het. Als die straks een andere engine gebruikt kan het er anders uitzien.
Wel als je op een tv kijk En daar speel ik uiteindelijk de game ook op. Edit: Op neogaf denken ze dat het guerillas engine is. En er is een panel vandaag dus mischien dat ze het daar vertellen.
Mooi voor Guerilla Games, gun het hen wel. Nu maar hopen dat Kojima dezelfde weg zal bewandelen als Jeremy Clarkson. Gewoon 10x harder terugkomen!
Blijkbaar heeft Kojima nu ook een satellite studio in Amsterdam bij Guerilla, waarvoor ze mensen zoeken. Zoekt iemand nog een baan? http://www.kojimaproductions.jp/en/#careers
Ik dacht al wat een ontzettend vette muziek. Gewoon Low Roar een naam die ik niet verwachtte nog eens te horen. Heel vet
Opzich wel cool allemaal die bekende acteurs in games maar hoop dat Kojima niet vergeet een goed script te maken voor ze. Geen Quiet praktijken svp Maar Mikkelsen kan ik niet genoeg zien.
Snap er echt helemaal niks van Zijn ze nog wel op Aarde of op een andere planeet c.q. dimensie met al die onlogische en tegenatuurlijke verschijnselen?