Deathrow concept-art contest

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door alexbox, 25 okt 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Ik heb myn tekening byna af...
    Ik heb zowel een groep tekening in DB style getekend (sorry) maaar die heb ik nog niet geinkt, en een solofiguurtje van dat zelfde team maar in normale JIM LEE style een beetje...die ik zojuist geinkt heb en strax als myn vriendin een beetje optyd gaat slapen, ga inkleuren, inscannen en mailen. :)

Dus ik hoop dat het TOT EN MÉT 7 november is :)
    Niet opeens over 1 uurtje al deadline ofzo :'-(

Laatst bewerkt: 6 nov 2002
  2. nielzo

nielzo Guest

nee ik heb mirik ff gemail en gevraagd of hij het asljebliefd ff een dagje ofzo kan uitstellen. want in de prijsvraag regels staat dat er eventueel wel een uitstellinkje zou mogen plaatsvinden:p
    sorry voor de mensen die niet meer kunnen w88 op hun uitslag:{

3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    aah.. nog een dag.. prima! :)

4. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.083
    Dus deadline is nu vrydag!?
    das wel beter eigenlyk :)
    Ik stuur deze wel meteen op zodra ie af is maar wou eigenlyk ook die groep pic nog afmaken maar weet niet of dat nog zou lukken vannacht...
    (ik morgen vroeg op en hele dag naar Rotterdam met myn meissie...)

5. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.083
    Aiyah...de goden hebben zich tegen my gekeerd en nu kan ik dus myn kleurpotloden niet vinden...*sniff*

6. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    yep nielz ps 7

ololol ben ik ff blij dat ik net niet aan het kleuren was, vette stroomstoring hier!! is net pas een kwartiertje verholpen :D

Rustan: I LOVE YOUR STYLE MAN!!! KICK ASS!!! :D

Laatst bewerkt: 7 nov 2002
  7. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.083
    Ok....na lang klooien met Photoshop (eerste keer dat ik serieus ging proberen in te kleuren en ik heb geen tablet, dus duurde rete-lang :'-(...zoals je wel aan de tyd kunt zien wanneer ik nu post) ben ik eindelyk klaar met myn eerste tekening... 8)

Het team gaat geheel gekleed in rood-wit (De kleuren van Japan). Dit is maar één persoon (zoals je kunt zien :p)
    Ik heb een schets gemaakt van een team, die ik in Dragonball style heb getekend, maar als ik kyk hoelang dit al duurde (ook al denk ik dat het volgende keer wel iets sneller zal gaan want het was zeer veel trial and error...meestal error eigenlyk) weet ik niet of ik die voor de deadline af kan hebben.

Ok nu hopen dat dat cowhosting gedoe werkt :)

8. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AHHH! HOMO'S!

Krijg je ruim 2 weken de tijd om iets moois te maken, gaat iedereen het toch nog op het laatste moment zitten doen. Sorry, maar ik vind dat we deadlines NIET moeten aanpassen. Eigen schuld, dikke bult. Ik zit al een week uit te kijken naar vandaag (uitslag) :mad:

Wel een erg strakke tekening van Yi-Long!

Laatst bewerkt: 7 nov 2002
  9. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.083

(Kykt in spiegel en ziet wallen ter grote van terschelling: "Aiyah..."):'-(

10. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Mee eens, ik vind trouwens ook raar dat er nergens (door Mirik) duidelijk wordt gemaakt hoe het nou precies zit met die sluitingsdatum.
    Das wel zo lullig voor de mensen die bij de opening van de prijsvraag gelijk aan het tekenen zijn gegaan.

11. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ach.. 1 dagje.. als je al tijd gewacht heb, kan dat ene daagje er ook nog wel bij..

12. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alexbox knikt instemmend toe.

13. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shriko. Nee, want het zou niet mogen. Een wedstrijd uitstellen omdat mensen te laat zijn begonnen. Is toch hun eigen schuld, of niet soms?

14. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.083
    Yeah...Ik ben het wél eens met je....Het is op deze manier een beetje oneerlyk voor de mensen die meteen zyn begonnen ...
    Aan de andere kant zie je mensen die nu deze weken zyn begonnen met het leren van Photoshop een beetje en hulp hebben gehad van deze thread (Ik heb erg veel aan deze thread gehad, thanks voor de tips en met name Alex uiteraard), en voor die mensen kan het natuurlyk moeilyk zyn om iets in te leveren waar ze zelf ook achterstaan qua kwliteit.
    (Ik ben zelf niet 100% tevreden met myn inzending, maar dat heeft voornamelyk nog te maken met myn onkunde van Photoshop...ik heb er nog iets van geprobeerd te maken en nu ben ik redelyk tevreden....)Ik wou dat ik het echt zo proffesioneel als Alex of sommige andere kon maar heb eigenlyk geen idee hoe ik dat allemaal moet aanleren. :'-(

15. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    hehe dat je niet tevreden bent is in principe alleen maar goed, daardoor verbeter je jezelf.. Maar ik vind je tekening er erg stoer uitzien.. Zeker voor een eerste keer serieus werken met photoshop..
    Veel oefenen.. Dat is iets wat ik ook moet doen met photoshop. Heb daar ook geen kaas van gegeten..
    Zou trouwens wel die gritty look houden in je tekeningen.. vind dat wel tof..

16. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met Nemesis eens. Je mag best tevreden zijn met je werk (zo van: "ik had niet verwacht dat ik dit kon"), maar je moet wel kritisch blijven. Leren van je fouten. Dat is mijn grootste drijfveer...

Hier een superkoel digital-art forum waar ik ook jaren heb gezeten, toen tekende ik nog vrijwel wekelijks wat. Hele vriendelijke, hulpvolle lui daar: Sijun.com forums

Tekense!!

17. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.083
    Ik moet nu écht gaan naar Rotterdam...ik ben al een uur te laat want ik mocht van me GF extra uur uitslapen omdat ik hele nacht gewerkt had aan die tekening maar zal zeker die forum ff checken als ik vanavond/vannacht weer thuis ben.... :)
    En uiteraard blyf ik tekenen...ik ben heel bly dat ik nu eindelyk een beetje iets met photoshop heb gedaan wat er wel ok uitkomt....:)
    Have a nice day, peeps :)

18. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
  19. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vet!! Zijn nog aardig wat inzendingen zie ik... Die 3D pic is ook erg koel :)

20. nielzo

nielzo Guest

hier mirik kopieer deze.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina