1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Deathrow concept-art contest

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door alexbox, 25 okt 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SnAw

    SnAw Still a few days...

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vanmiddag ook maar eens beginnen. Heb nog niet echt een idee maar begin gewoon een beetje te schetsen komt er vanzelf wel wat mooits uit. Heb verder toch niets te doen, het regent buiten en binnen lekker warm aan tafel beetje tekenen, I love it :)
     
  2. alexbox

    alexbox Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad... ze hebben zojuist het idee achter deze thread om zeep geholpen :mad: Ik vind dat ze het anders moeten doen... Gewoon een buitenstander laten kiezen ofzo. Zoals je tekenleraar :)
     
  3. wenze

    wenze Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    vett zoiets kan ik niet maken
     
  4. SnAw

    SnAw Still a few days...

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoezo moet het nou opeens anders. Bij de vorige Splintercell wedstrijd werd er toch ook gewoon eerlijk gekozen..denk ik? Waarom zou dat nu dat niet gewoon zo kunnen. :confused:
     
  5. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    :confused:
    muhahaha]:-

    heb ik helemaal zelf verzonnen hoor 8) :{ ;)
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik snap je niet? Verklaar u nader :D
     
  7. alexbox

    alexbox Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem was vriendjespolitiek. De oplossing was: Stuur tekeningen anoniem in naar de jury. Echter, als de jury de tekeningen hier "in progress" ziet, zijn ze niet meer anoniem. Dus gaat niemand hier z'n spul posten. Dus is het concept achter de thread foetsie.
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Iets dat je zelf ook wel had kunnen bedenken toch of...? Nouja ok je had niet kunnen weten dat 'de crew' de winnaars eruit zou pikken maar het is toch niet erg als 'wij' dat al zouden zien? Zou een gebruiker alleen maar meer credit geven als we dus zouden zien hoe zoiets tot stand is gekomen. Of zie ik het nu verkeerd?
     
  9. alexbox

    alexbox Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist inderdaad niet dat de beoordeling doorgaans zo verliep (anoniem), vandaar dus.

    Maar ik blijf lekker toch m'n werk posten hier hoor :)
     
  10. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    ik ben net ook maar begonnen, wist niet dat het zo vet was om te tekenen :D:D:D

    Maar ik kijk wel wat er uitkomt, daarna inscannen, wat bewerken met fotosoep enzo :)
     
  11. alexbox

    alexbox Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    TIP! Importeer je scan in Photoshop en leg er een laag overheen waarin je gaat kleuren. Ze deze laag op Multiply (blending mode) en voila: Je ziet je potlood tekening er dwars doorheen!

    Succes ermee!

    Het weekend staat om de hoek. Morgen is m'n vriendin de hele dag pleite (winkelen in Am*dam), dus kan ik lekker ongegeneerd brede kerels tekenen, muhaha.
     
  12. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    thx voor de tip :)

    maar eerst me potlood skillz ten proef stellen :D
     
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    ERRATA OP DE REGELS:

    Ik krijg veel Photoshop plaatjes binnen met geknipte en geplakte dingetjes. Dit is niet de bedoeling, de bedoeling is dat je ZELF iets tekent!

    In photoshop/flash kun je namelijk ook zelf tekenen en mooie effecten toepassen (zoals ALex zegt), GEEN KNIP EN PLAKWERK!!

    Thanks, sorry als dat niet duidelijk was.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Gebruiken jullie een TABLET om te tekenen in photoshop!?!?
    Ik kan wel met potlood dingen tekenen en heb ook een goede scanner etc, maar ik weet niet goed hoe je dat het beste scanned en uitwerkt naar de pc. :'-(
    Is het het beste gewoon een schets te maken op papier, die dan inkten en dan de potloodstrepen weg te werken, dan te scannen naar Photoshop en daarin bewerken (op wat voor manier dan ook!?) ?
    Op welke resolutie kun je een tekening het beste inscannen?
    is het niet mogelyk gewoon uitgewerkte papier tekeningen via de gewone post op te sturen?
    thanks :)
     
  15. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt de contest regels gelezen? Dan weet je dat dat kan. :9

    http://archief.xboxworld.nl/index.p...27&PHPSESSID=583e7d46107bfc726509381945679966
     
  16. alexbox

    alexbox Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat mij dan de eerste zijn om iets creatiefs te posten ;)

    Hier is de potloodtekening. Deze ga ik zometeen met m'n tablet in Photoshop kleuren, de vraag is of ik de schets als achtergrond hou, of dat ik 'm een nieuwe outline geef... Moet ik nog effe uitzoeken. Zoals ik al zei is het een lid van een fictief team (Thugz). Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...

    [​IMG]

    Tekening is gemaakt met een 0.5mm 2B vulpotlood.
     
  17. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, vet hoor, nu heb ik helemaal geen zin meer om mee te doen...
    Ik denk niet dat mijn tekening hier tegenop kan.....
    Zekers omdat ik ook al geen photoshop heb (waarmee je een kakka plaatje toch wat kan verbeteren).
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie hem wel finished in mijn Inbox verschijnen!!! *smult alvast* :+

    Wie kan er tegenop jongens?? Maak wat moois!! :p
     
  19. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Bruutjes hoor Alex. Ziet er erg koel uit!:)
     
  20. Cyrillus

    Cyrillus Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    0
    Potverdomme zeg en ik dacht dat ik effe mee wou doen nou ik zie wel of ik nog verder ga hoor:'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina