thanx man!
Thanx!
Schaduw is inderdaad erg cool..ben ik nog niet zo heel goed in..moet ik meer mee oefenen!, jouw secondary lighting is ook erg cool , zoals het licht van de disc op zn gezicht en het licht van de achtergrond op zn arm, geeft de pic alleen maar extra kwaliteit en sfeer! UBERVET!
Ze zouden je zo aannemen bij Southend!
crap man.. ik type dit nu voor de tweede keer.. ik had allerlei ideeen gepost..en click op submit en blijkbaar heb ik teveel smilies..en moet mn post editen..maar omdat ik gequote heb, krijg ik alleen die text te zien en is al mn getypte text weg!!
word ik helemaal verdrietig van
/me remembers to copy my whole text before submitting
Ik zei daar dus..dat ALex inderdaad een kewl idee had om gewoon een beroep te kiezen en daar je character op te baseren
Ik had zelf ook een aantal van die ideeen..en aangezien ik deathrow al heb ga ik waarschijnlijk toch niet meedoen ,en post ik hier ideeen die iedereen gewoon kan gebruiken!
The Milkmen (lekker met flessen melk gooien)
Iemand hier de film Shaolin Soccer gezien? dat zou een vet deathrow team maken!! meteen een insperatie voor de moves! lolo
Blast from the Past (aangezien dit in de toekomst is..en ze vast wel kunnen tijd reizen , een team met mensen uit het verleden die ook wel een potje willen deathrowen..denk Bill & Ted's excellent adventure....)
The Fanboys (being in the game ..for the sake of being in the game) kunnen d'r geen reet van en willen alleen maar aan hun favoriete spelers zitten.. best grappig, maar niemand zal dit team kiezen omdat ze toch alleen maar op de vijand kunnen kwijlen..
The Cheerleaders ..............
The Hitmen (als dit geen 100% KO van de tegenstanders garandeerd weet ik het ook niet meer)
een beetje van dat soort dingen, zo kan je hele leuke teams verzinnen!
Ik zou wel voorzichtig zijn met het posten van je ideeen als je wel van plan bent er zelf wat mee te doen.... want het zou natuurlijk jammer zijn als je je uiteindelijke pic post en dr achter komt dat iemand je idee gejat heeft en hem 2 posts voor jou heeft gepost...
het posten van je eindresultaat kan gelukkig geen kwaad omdat Mirik en Wouter behoorlijk vaak aanwezig zijn op het forum, en geen misbruik dulden
Edit: ff mn ideeen bold gemaakt
Laatst bewerkt: 28 okt 2002