Maar wat nou het vettige is: Iedereen vind het geweldig En als ze het niet geweldig vinden hebben ze een andere smaak, en dat mag niet :| (volgens dat gedoe dan)
Nou ik vind het maar een eng idee hoor. Allemaal mensjes die er hetzelfde uitzien, dezelfde dingen doen, dezelfde dingen leuk vinden...
..... huh? ... Deathrow? .... Nog steeds kewl natuurlijk :{ Logisch toch.... WOEI! Mjum! Lkkr Lkkr! mzzl Munch and Abe
toch wel vreemd... IN xboxmagazine kreeg het 2 sterren van de 5, in official uk xbox magazine een 5.5, in de pu dacht ik een 6.5 (in ieder geval niet hoger dan een 7) en iedereen hier vind hem super stoer... how come?
ik heb em nog maar sinds maandag (toen deed ik Xbox lan met Deathtrow, errug stoer natuurlijk) ik ben nu al bij de sentinels (ik speel met de blitzers) ik ben nu echt xbox verslaafd, ik zit haast niet meer achter mijn pc, zoals nu... ik denk dat ik em nog wel blijf spelen totdat ik splinter cell heb.....
En er zijn nog een aantal sites die achten en negens uitdelen.. En bladen.. Is per persoon verschillend met deze game.. En het feit dat er mensen zijn die gewoonweg te weinig tijd in de game stoppen..
Ik heb het idee dat de PU de Xbox niet zo leuk vind... Kan me ook niet schelen... Ik heb Deathrow eerlijk gezegd nog nooit gedaan, dus ik kan niet veel zeggen. Het spel lijkt me in MP echt heersen... Iig dit is wel een origineel spel, dat moeten we hebben!