Halo vond ik idd wel tegenvallen, maar de multiplayer is wel zeer vet, en zoveel goede spellen waren er op dat moment ook niet. Trouwens, niet elk spel met aliens is niet slecht! Gewoon iets minder dan realistisch. En zoveel aliens zitten er dus niet in TS2? Nou, dan koop ik hem nog wel een keer, maar nu nog niet!
Je kan die terugspringende pointer uitschakelen in preferences door deze van toggle naar lock te zetten. Maar dat schieten is dan idd nog steeds moeilijk. Neemt niet weg dat als je het gewend ben het een superspel is. Deathrow zuigt sowieso, die heb ik na 2 dagen weer verkocht
Deathrow vandaag op medium co-op uitgespeeld en vond de eindstrijd wel erg makkelijk... Maarja, was wel leuk om te doen. TS2 is op dit moment een game die je moet spelen imo, zijn uiteraard zat mensen te vinden die er geen reet aan vinden maar zeker wel de moeite waard om ff te proberen. Heb TS2 nog nauwelijks gespeeld, morgen, dus mening kan nog wel wat bijgeschaaft worden.
Als je ooit goldeneye hebt gspelt dan weet je dat het een HEEL goed spel is, ik heb gister timesplitters2 gekocht en hijs echt KEWL!!!!!!!!!!! en hij heeft wel goeie grapics (voor die gaste die zegge dat dat neij zo is) ]:-
De singleplayer is gewoon te kort in Halo en het is jammer dat erg geen bots in multiplayer zaten voor de rest is het wel vet. met hoeveel bots kan je bij timesplitters in mulitplayer?? en kunnen er ook bots mee doen met LAN??
timesplitters is vet. mikken moet je leren en als je sniperbullets bijv. op zijn dan speel je het spel niet goed.