Ik ben het helemaal met je eens, de amerikaanse box-art straalt ook de aggressiviteit van het spel uit, dat gevoel krijg ik niet echt met de europese versie.
De amerikaanse box-art is die gast met die bebloede vuist. Wij krijgen de voorkant met die drie "spelers"uit deathrow.
Maakt toch allemaal niet zoveel uit hoe de boxart is, als het spel maar gaaf is..... daar gaat het in principe toch om????
Maakt op zich niks uit, maar als je in de winkel voor de schap staat, kijk je eerst naar de box. Als de box iets uitstraalt dan pak je hem eerder en kijk je op de achterkant, straalt hij niks uit dan valt hij niet op en laat je hem staan. Nou heb ik het puur over mensen die niet op de hoogte zijn van welke spellen er uitkomen, ik haal hem toch wel, al staat Pino erop!!
yep m2 staat al sinds augustus in de computer als gepreorderd voor mij, ze zouden me meteen bellen als ie binnen komt. Mocht ie eerder binnen zijn als de 17e meldt ik dit meteen hier. Werd echt gek van dat uitstellen maar aangezien hun eigen site us release op 17 oktober zet komt ie ook echt dan
WEL WAAR!!! dit wordt een top-game qua gameplay betreft dan als ie nou ook nog een beetje lang leuk blijft is het helemaal super
maar het ziet er wel flex uit kzou het een 7,8 geven volgens pu telling is het dan een goede game voor iemand die van het genre houd
nee, in de pu van september volgens mij stond welk cijfer wat betekende 9-10 is een must have game, 6-7 leuk voor een afgedwaalde fan enz
ik heb hem nou gekocht en ik moet zeggen dat het een meesterlijk spel is hoor. lekker relle en snelle actie. graphics zijn ook oke dus kope die hap zou ik zeggen
ik geef deathrow een regelrechte 9, originele type game met snelle tempo, heerlijke gameplay en graphics, eenzame hoogte!
ben ik het ook mee eens het is vet gaav gewoon het vechten is leuk en het scoren ook, het is teminste weer is wat nieuws
ja. ik speel voornameljik met de protectors en heb de black dragons un-locked en daar ga ik nu ook mee spelen.