kan wel zijn maar ik denk dat je pas een goed oordeel over een spel kan spelen als je hem al een tijdje hebt ik heb ook vaak dat ik in het begin helemaal onder de indruk ben van een game maar naar een paar weken speel ik hem dan bijna niet meer
weet iemand trouwens of het ook via gamespy te spelen is omdat het system link ondersteund zou het toch moeten kunnen???
Je zou gelijk kunnen hebben... Maar het voordeel van sportsgames is dat je ze na een tijdje gewoon af en toe weer eens een uurtje kunt spelen...
ik heb nog geen een spel gehad dat ik weken kon spelen, kijk halo was echt een mega spel maar dat speel ik ook maar 2 keer helemaal uit en dan heb je er toch ook wel genoeg van alleen multiplayer is dan nog leuk en dat is nu net wat dit spel zo mega gaaf maakt de multiplayer optie, singleplayer is ook vet maar ff tegen je maten een potje deathrowen heerlijk
Voor de mensen in Arnhem, Bart smit krijgt altijd zijn handel op Dinsdag en Vrijdag, morgen zou deathrow hier dus moeten zijn. Balen dat ik dit weekend weg ben
heb hem vandaag gehaald en moet zeggen dat het op het begin vrij lastig(je bent best vaak de disc kwijt, maar dan ga je lekker gewoon op iemand intrappen) maar het is een leuk en verslavend spelletje. aanrader!!!!
Huh, dacht dat ie pas 18okt zo komen? Waar heb je hem gekocht?? Edit: Lol, Intertoys. Had begin van de thread niet gelezen
nee die heb ik niet kunnen ontdekken sunt he maar ik heb maar 1 advies (ben nu bijna nooit meer de disc kwijt) KOPEN KOPEN !!!!!!!!!!!!!
hij ligt hierzo ook hoor in Purmerend nogmaals wat mrhalolover al vroeg zit er nou een splintercell demo bij?
jammer ik hou nie zo van die spellen maar altijd leuk om er iets van te hebben ookal is het maar een demo