heb ik ook gedaan met de convicts (wel op easy in ronde 3 )ben nu op medium in een competitie bezig en ik speel single player meestal met een vriend op hard
ik zit nu in de elite maar wanneer kan je een ander team kopen ofzo?? ik heb wel al 7 spelers en ik train ze telkens tot ze best maar de titans kan ik nog neit verslaan
I 0wn you, because you suck! Deathrow is zo cool.. Welk team? Grof geweld gebruiken en tactisch spelen... Elke ronde.. Laatste ronde zullen ze kapot gaan.. En als je naar unlockmode gaat.. Dan kan je met je unlock credits teams unlocken, spelers, arenas en nog meer shit..
En vandaag had weer niemand 'm Fu** de Entertainer Fu** de Dixons Fu** de Bart Smit Fu** de FRS En wat ik tot nu toe nog helemaal aan m'n reet vind roesten is van de Entertainer. Entertainer is bij ons in Zwolle een Gameshop, en wanneer krijgen jullie Deathrow? WE HOPEN VOLGENDE WEEK zeggen ze dan. Maar Bart Smit en Dixons krijgen 'm waarschijnlijk morgen. Dus morgen nieuwe kansen en nieuwe ronde's
Ik had (vreemd genoeg) nog niet al te veel over dit spel gehoord, heb het weleens gelezen maar leek me niet zo bijzonder... Lijkt me nu best wel gaaf, na de reviews van xbxworld en insidegamer en het topic op het forum. Heb alleen 1 vraagje, kan je dit spel via xbxconnect/gamespy spelen? En zo ja, doen mensen hier dit al. Heb namelijk gelezen dat deathrow system link ondersteunt, dus zou hij naar mijn mening ook speelbaar moeten zijn via xbxconnect/gamespy... greetz!
yeeeee ik heb hem nu ook. Eerst leek hij me heel vet maar toen las ik die review in xbox magazine was beetje laag maar na de review op deze site en de wat jullie allemaal ervan denken heb ik hem maar gekocht heb toch genoeg geld daarvoor straks maar meteen beginnen.
In principe kan dat ja, maar het spel is nog niet uit in Amerika dus ik verwacht dat men dan pas zal komen met een Deathrow tab..
whahoooooooooo ik kon het niet laten en heb deathrow nu in mijn dvd lade zitten en wat een actie zeg maar moeilijk
Ik had um ook gehaald om iets van 5 uur ik zit nu al 3 uur NON-STOP te gamen maar ben nu effe gestopt dat lukte me uiteindelijk wel. Het is echt een te gek spel! Zoals iedereen hier al zegt!
Ik heb DeathRow nu net een dag , ik kan hem echt goed aanraden. Toen ik hem eerst aan het spelen was , zat ik nog flink te twijfelen , dacht echt zoiets van "oh k*t waar moet ik hem nu voor gaan ruilen" , maar toen ik meer en meer begon te spelen werd die steeds vetter , slowmotion moves , deathrow (de move ..) , coole teams , en ook de mooie graphics. Je kunt het spel niet echt vergelijken met iets anders , is een hele vage mix van een sportspel en een of ander knokspel. Wel een van de betere , want je hebt genoeg te unlocken , wat het alleen nog maar verslavender maakt.
Moet eerlijk zeggen dat toen ik die tutorial speelde ik ook zoiets had van :{ Maar je moet het wat meer spelen idd om het te waarderen, in het begin is het een beetje onoverzichterlijk zoals al eerder hier door iemand gezegd werd.
ik ben het gevoel kwijt morgen maar weer proberen ik krijg dat kut ding maar niet in erin snap er niets van want de eerste keer lukte het wel goed
Haha ja heb ik ook wel eens, soms spring je en probeer je em erin te gooien, terwijl je de andere keer vanaf de grond gooit.....maar dit heeft ook te maken met de tactief v/d tegenstander....kan zijn dat de goalie dicht op het doel staat en hoog kan springen....op zo'n moment kun je beter springen en snel naar een medespeler aan de zijkant gooien dat hij em eenvoudig erin kan smijten