hmmz nu heb ik 22 van de 32 arenas geunlockt... maar meer kan nu niet... hoe kan ik zorgen dat ik de andere arenas ook kan unlocken?
Ho. Wacht. Stop de pers. Ik heb het spel pas een avondje gespeeld, meestal op "single match" mode... Erg leuk. Maarreh... hoe win je stages en teams? Moet je het dan gewoon ver schoppen in Conquest mode?
Gewoon credits verdienen zoals in single match/conquest.......dan ga je naar dat unlock schermpje, daar kun je team unlocken
Gaat niet om de poen, als je match voorbij is krijg je de game-statistieken te zien. Onderaan staat ergens "unlock credits", in de unlock area staat hoeveel credits je nodig hebt voor een team, arena enz. enz.
Je krijgt meer Arenas te zien geloof ik door in de Conquest mode te blijven spelen daar kom je nieuwe arena's tegen die kan je steeds weer unlocken dacht ik. Ah... ik vroeg me al af waar die poen voor nodig was. Thanks. Poen heeft niks te maken met unlock creditss
Zo ik heb Deathrow ook ff gekocht. Echte een brute game dus zoals de meesten al zeggen maaruh kun je dit spel ook online spelen?
Je kan poen verdienen in single match maar alleen voor in de wedstrijd niet voor conquest je kan wel unlock credits verdienen met single match
HAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHA Eindelijk in Zwolle hadden ze 'm, en nu is hij weer uitverkocht. Bij Bart Smit hadden ze er 2 liggen en ik heb ze alle 2, Entertainment krijgt ze zaterdagochtend binnen want ik moet er nog 2 hebben waarschijnlijk. Straks ff gamen en zal ik ff zeggen wat ik ervan vindt.
Ik had vanmiddag ff ietz vaags ... zat met een kameraad in conquet mode te spelen , slaat hij mij per ongeluk , gaat de hele zooi slow-motion ... Heeft iemand anders dit ook gehad en is dit normaal ??
Nu je het zegt.. ik had dit gister... Blijkbaar kan je wel matrix mode als je in hetzelfde team zit, en je pakt elkaar.... Bloody Awesome....
Maarre , Het slaat niet echt ergens op , slowmotion heeft al geen doel , en dit maakt het wel heel erg vaag ... Ik had een paar dagen geleden ook iets vaags , doe ik dus zo'n slowmotion aanval op zo'n persoontje , schiet dat hele mens de muur in. Komt er daarna droog weer uitlopen en gaat gewoon weer verder Oh ja , en soms als je een deathrow wilt gooien wordt de disc niet groenkleurig maar hoor je het geluid van dat opladen wel Voor de rest niet echt iets om af te kraken , het spel is gewoon vet !
er zullen altijd in een spel wel van die kleine foutjes in zitten maar die drukken de pret niet echt wel maar ik heb nog niks fouts aan dit mega spel kunnen vinden, ik heb afgelopen week geen ander spel in de xbox gehad als deathrow en ga nu proberen (3e keer) om de first blitzars te verslaan
Jij dude.. 0wnage.. Jij helpt ook mee met de hype zag ik.... Teamxbox... Nice.. Als er even meer mensen dat doen... Dan kopen die Amerikanen die game ook.... En dan hebben we GAMESPY!!!! @Japzor... Het maakt de game juist zo cool.. Heeft geen doel, maar zonder die slow motions zou de game al saaier zijn... Nog steeds een super game, maar je mist dan wat. Ook al is het niet de tegenpartij die je pakt.. Maar echt joh? Gewoon in de muur... Nog helemaal niet gehad.. lOl...