ik heb een keer gehad dat er een grab in de lucht werd uitgevoerd waardoor je een poosje in de lucht bleef hangen lol
Het OXM gaf Deathrow een 5.5, niet erg goed dus......Hoe kan het meningsverschil zo groot zijn, hier op XBW vindt iedereen de game geweldig en gamesbladen geven tot nu toe niet geweldige cijfers , nederlandse xboxmagazine 7,2 en gamequest 2 sterren v/d 5. Niet dat ik me nou iets van die cijfers aantrek maar ik vind vreemd dat zij het spel niet echt goed vinden en hier iedereen wel.
tis gewoon gaaf . ik snap niet hoe die aan een 5,5 komen. doe daar eerst maar eens 3,5 punten bij 5,5+3,5=9
Games zijn persoonlijk, de een houd van RPG`s en de ander weer van shooters. Het is gelukkig niet verplicht om een spel leuk te vinden wat een ander ook leuk vind. Zo werkt het ook in reviews, ik vind het alleen jammer dat veel magazines een review maken op basis van een beta-versie. Oxm gaf deathrow een 5,5 terwijl de australische versie een 9,3 gaf. Smaken blijven verschillen!
Is de AI in Deathrow een beetje goed, daar was XBM Nederland niet heel onder de indruk van geloof ik. :{
De AI van je vijanden is zeker wel goed hoor de AI van degene die bij jou horen ook! ze geven als je vrij staat altijd een pass en kunnen in hun eentje (zonder jou hulp) ook wel een doelpuntje score!
Review van deathrow http://www.gamerankings.com/itemrankings/launchreview.asp?reviewid=108055 40 % krijgt ie maar !
LOL dit bedoelen we dus dat je het spel minstens een uurtje moet spelen, wat zij dus denk ik niet hebben gedaan.....maja mij boeien die reviews gene ene flikker, als ik het maar leuk vind
Inderdaad alhoewel 9.8 beetje overdreven hoog is, is 4.0 overdreven laag spel verdient zeker 80 a 85 %
WAAAAAHHHHHHHHHH Heb 'm eindelijk net voor het eerst gespeeld, wat gaaf en die slowmotions en die graphics en die snelheid en die gameplay en het geluid en dat botten breken gewoon een geweldige game, maar ik had wel meer blood verwacht je ziet af en toe een keer een vlekje liggen. Maar dat maakt mij verder niet zo veel uit. Gan nu weer spelen en kwijlen..
Aaarghhhhh, vandaag weer langs alle winkels gegaan, nog steeds geen Deathrow!!! Fuck it! Morgen kijk ik en koop ik of Deathrow, óf Timesplitters 2!!! Lamleiers hier man, iedereen speelt die games alllang en ik maar wachten...
dat probleem had ik vandaag ook! ik was in Den Haag...en daar hadden ze hem alleen bij Bart Smit en Intertoys...bij BS stond er geen prijs bij, en bij Inter was ie 59... (maar weer te druk toen ik er was) Ik heb denk ik 6 Free recordshops gecheckt en nergens hadden ze hem! (alle Free's in Den Haag en hier nog een op het CS) oh well...wacht ik nog wel ff op mn salaris..dan zal die wel overal liggen
Ik begrijp niet hoe dit spel hoog kan scoren. Dat wij het een 7,4 gaven komt omdat het cijfer gebaseerd is op een gemiddelde en het beeld was wel erg goed. Maarja daar koop je niks voor als het spel zelf zonder enige inspiratie gemaakt lijkt te zijn. Heb het spel zelf met veel interesse gevolgt maar viel mij zwaar tegen en dat is nog zacht uitgedrukt. Het ligt onderop de stapel, zegt wel genoeg denk ik. De Bombing Run-mode in Unreal Championship alleen al is al beter dan dit hele spel bij elkaar. Bleerch. Ik denk dat het ook een beetje te maken heeft met wat je van een spel verwacht. Ik meer dan wat schuttingtaal en infantiele gameplay, maar goed wie ben ik. (sorry, reageer normaal niet zo snel in dit forum, maar dit moest me even van het hart).
Jah iedereen heeft eigen smaak kwa games.. De Bombing Run in Unreal Championship lijkt veel op die van Unreal Tournament 2003 denk ik? Dan vind ik een potje Deathrow op het moment wel iets leuker.. Maar dit zal per persoon wel verschillen uiteraard.. En dan kan het zijn dat UC idd leuker is.. Dat zou alleen maar beter zijn.... Maar wat bij mij de grote vraag is, waarom vinden sommige mensen Deathrow slecht, en geven ze hem een onvoldoende? Zoals Totalgames.. Is het de leeftijd? Is het dit genre? Is het de snelle gameplay? Is het omdat sommige mensen er te weinig tijd in de game steken? Maar deze game is zo intens naar mijn mening.. Ik kan alleen Halo opnoemen als een game waar ik diezelfde ervaring had.. En een aantal toppers van vroeger.. Maar misschien is het de game ervaring die iemand heeft.... Op het moment is het toch apart.... Alle cijfers op het moment voor Deathrow... Official Australian Xbox Magazine - 9.3/10 www.xboxworld.nl (Dutch) - 9.8/10 Insidegamer Xbox (Dutch) - 9.7/10 Gamepower Australia - 8.5/10 Videospiele.com (German) - 8.5/10 www.xbox-se.com (Swedish) - 7/10 TotalGames.Net 4/10 Power Unlimited 8/10 (Toch) Xbox magazine 74/10 Zit echt per persoon een verschil in merk ik... Maar over het algemeen is de score gemiddeld een 8.. En ik denk dat er nog wel meer verschillende cijfers zullen komen.. Maar toch denk ik dat Deathrow een game is die elke gamer wel zou aan kunnen spreken.. Geen twijfel over mogelijk.. En dit topic bevestigd het wel eigenlijk... Zo ongeveer iedereen is het er tot nu toe mee eens, dat Deathrow cool is... Dat is relaxed....