ik heb het spel bij de intertoys gehaald dus die hebben hem ook al, en de game is echt zo mega vet gewoon een dikke negen en voor iedere sport of beat 'm up fan een must. dit omdat je het accent zelf kan leggen zoals je wil, je kan proberen om alleen te maar te scoren of proberen je tegenstanders 1 voor 1 te elimeneren. ff tipje: ik had eerst moeite de disc bij the houden en te vinden maar je kan dit makkelijk oplossen door de rechter trigger in the houden of aan te tikken want dan wordt je meteen met je gezichtsveld naar de disc gezet
ok das wel handig... ik zat eerst te kiezen tussen deathrow of sega soccer slam. Maar kies toch voor deze denk ik. He maar is het in je 1tje ook nog wel leuk? een groote 1 player campaigne ofzo
In het magazine XBM werd ie toch niet echt als supergoed bestempeld. 7,2 is toch gemiddeld.... volgens jullie niet terecht??
Ik heb nu nog maar 1 spel (halo) , en ik wil es iets nieuws hebben. Gaat deathrow niet snel vervelen ofzo ? En hoe zit dat team management gedoe in elkaar. In de X-boxmagazine die ik bij de X-box kreeg staat ook een plaatje van van die spelers zonder pak enzo. Betekent dit dat je armor etc. moet kopen voor je spelers ?
Zow, ff 10 minuten gespeeld en tot nu toe vind ik het eeeecht bruut....in het begin moet je ff kijken hoe alles in elkaar steekt, maar dan is het echt vet zeg ik je
Ik heb deatrow vandaag gekocht en ik raad jullie aan deze game ook te kopen. het is een soort mix van: - Fifa - Fuzion Frenzy - Dead or Alive Het ziet er heel mooi uit maar soms onoverzichtelijk maar daar moet je even aan wennen. Het is echt niet alleen maar die discus erin gooien en vechten. Er zit een hele strategie achter. Ook kun je weddenschappen doen en spelers kopen. Je kan ook dope gebruiken enz. De sfeer in het spel vind ik ook heel goed. Je hebt echt het gevoel alsof je het publiek moet vermaken want iedereen juicht als je iemand helemaal verrot slaat. Je kunt denken met dit spel aan de romeinse gladiatoren. Met deze game is het zeg maar hetzelfde concept alleen in de toekomst. ZEER VERSLAVEND!!!!! en PARENTAL ADVISORY Mijn Top 5 leukste spellen: Halo Deathrow Sega soccer slam Hitman 2 The Thing
Ok even heel snel antwoorden, dan kan ik 'm nog kopen voor 5 uur.... Graphics zijn die ERG GOED? GELUID? Hoeveel spelers maximum? Linken? Lekker om te spelen? En wat is de prijs weer 70,- euro of iets goedkoper
Nogmaals : Let op, de mensen hier hebben het spel nog maar net en waarschijnlijk herken je het wel : De 1e dagen ben je enorm enthousiast en daarna verdwijnt die in de kast.. (dit ZOU kunnen he, ik zeg niet dat het zo is
Nee, zoals bij de meeste sportspellen kan het zijn dat je even geen zin meer hebt, maar na een weekje toch weer begint te spelen......ik vind het errug cool (en verslavend)