Deathrow

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Hammerman, 11 okt 2002.

1. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    heeft de official uk xbox magazine hem al gerieviewed???

2. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net ff de review van total games network gecjeckt.
    als minpunten kwamen uit de bus dat je meer achter de disc aan liep dan dat je hem ziet (right trigger anyone!!!!!!!!!!).
    en dat je meer bezig bent met een potje vechten dan met een sport(ik heb nog maar 1 wedstrijd gewonnen door alleen maar te vechten, dit kan je helemaal zelf beslissen!!!!!!)
    en er is volgens hun geen kick off na elke goal( je kan instellen of de disc na elke goal weer in het midden wordt gedropt of dat je doorgaat)

nou wat een mega review hebben die mensen gemaakt jesus ik zou hier niet te veel waarde uit trekken, ze hebben de game gewoon maar 1 uur gespeeld en vonden het te moeilijk=(
    maar net als zovaak wordt gezegd "deze game moet je langer spelen om het werkelijk subliem te vinden"

dus jongens van total games network al jullie minpunten kan je zo onderuit halen, is werkelijk een review van jan met de krote achternaam slaat dus gewoon nergens op=(

3. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    jullie gaven een 7,2. tis maar dat je het weet

4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Is jaloers op jullie en deze thread. Ik moet hem nog krijgen per post! :+

Kweet zeker dat dit een goede game is, van wat ik heb gehoord dan he. Kzal het binnenkort zelf mogen zien! :D

5. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    die demons zijn echt watjes, ik heb ze net met de black dragons op hard met 34-0 ingemaakt, ze proberen je alleen maar te meppen en letten nie eens op de disc

6. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben er gisterenavond lekker voor gaan zitten, heerlijke game gewoon, ik heb de besturing nou wel een beetje onderde knie en ben mijn "One-timers" aan het oefenen.

7. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    jaa heb hem al uit op easy, gister gekocht...gister uitgespeeld...maar die one timers is dat wanneer iemand voor t 'goal' staat je hem paast en dat hij hem erin gooit, of als je vanaf je eige 'goal' scoort??

8. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal mee eens... :+

9. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Het spel is veel meer dan wat schuttingstaal en vechten op het veld, en dat is juist waarom Deathrtow zo cool is. Het spel is zonder inspiratie gemaakt volgens jou, maar ik zie echt overal dingen waarvan ik denk kijk daar is over nagedacht. Die gasten van southend hebben echt wel met volle inspiratie hieraan gewerkt en vind het beetje lame om dan te zeggen dat ze er helemaal zonder inspiratie aan hebben gewerkt.

10. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    pass en goal ja, maar als degene die schiet net in de lucht hangt gaat et in slowmotion en dat is gaaf8)

11. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    das zeker vet weet iemand hier hoeveel slowmotion grabs een team heeft want ik had er met 1 team maar 1 en met een ander 3?? en hoe doe je zo n slow motion kick dus niet dat je iemand beetpakt (punch+kick) maar gewoon een schop geeft heb ik al een paar keer gehad maar ik weet niet hoe ik het deed

12. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21

ligt eraan van welke kant je een spler pakt, net zoals in bijvorobeeld Dea or Alive. Het kan zijn dat je ook een richting kunt drukken maarja ik kom ook steeds nieuwe dingen tegen hehe

13. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    bedoel gewoon dat je alleen kick doet

14. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb volges mij met elk team nog drie verschillende moves gezien...

15. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    met the first blitzers doe ik er maar 1 hoor

16. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    mja je kunt schoppen en combo kicken volgens mij hehehe maarja ik druk te vaak achter elkaar op b dus ik doe meestal combo kick whahaha

17. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vanmiddag ook gekocht ( eindelijk... ) en heb pas een uur gespeeld. Maar tot nu toe bevalt hij goed.

18. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em net geruild vooor beachspikers deathrow = bagger (mening)

beachspikers rockt by the way (voor iedereen met een cube)

19. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Sssshhhhttt..... :9
    Is geheimpje...

Jah.. Ik weet het.... :9

Suc6...

Damn... Cool man... ik ben net begonnen met de black dragons..
    Is echt lollig.. Heb voor de grap alleen maar lopen knokken..
    Heb de blitzers.. (Dus de normale blitzers) de eerste ronde KO geslagen op normal.. Andere teams gingen daarna ruig spelen..
    Dus lukte het daarna niet zo lekker meer, en moest ik toch maar weet tactisch spelen..

Moet beginnen op normal.. Is veel leuker.. ;)
    One Timer.. Als je de blitz naar iemand gooit.. En dan direct richting doel schiet.. Dan gaat alles in slowmo.. Niet altijd..
    In de lucht is dit idd heftiger..

Het is bekend dat ik het hiermee wel mee eens ben.. :9

20. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    KHEB HEM OOK !!!!!!!
    maar mijn moeder is baantjer aan het kijken :mad:

Deel Deze Pagina