hmmz dit vind ik nou echt zo'n spel dat ik eerst moet kunnen spelen voordat ik em koop..........maar t klinkt allemaal best wreed heb alleen geld tekort :r ]:-
Ja dat is het inderdaad.... Weinig reclame voor deze game is jammer.. Daarom, mond op mond reclame.. Die Amerikanen kennen de game amper.. Maar langzaamaan zien ze nu ook in dat de game beter is dan ze dachten..
idd, behalve XBM, heb ik niet veel bladen die deathrow uitgebreid reviewen, hoogstens een halve bladzijde, ook op www.game-revolution.com , waar van elk spel bijna een pre- of review van te vinden is staat helemaal niks over deathrow
Ik had hem eergister gekocht. Gister kwamen er twee maten kijken hoe en wat het precies was. En nu hebben ze hem zelf ook gekocht. Een soort van lokaal promoteam dus
Ik heb het spel inmiddels een paar dagen (dankzij Flamingo) en heb het tot nu toe elke dag gespeeld. Mijn mening is gewoon kopen en spelen!!!! Ben nog niet eens bezig geweest met unlocken, ga daar zo maar eens even naar kijken
Ow yeah man.. Cool.. Wooohooo.... Ik heb net The First Blitzers op hun aars getrapt.... Gewonnen met 15 - 5 met The Black Dragons op normal.... Damn.. Alleen de eerste ronde hadden ze gescoord, daarna waren ze nergens te bekennen.. Ken nu eindelijk coole shit...
Yoooooo peeps, K ben denk de laatste maar k ga hem vandaag na school meteen aanschaffen. De rede dat k zo laat ben dermee is dat k pas sinds gisteravond/vannacht van dit spel gehoord heb, haha >> en dat komt weer omdat k mijn xbox-periode een beetje heb verwaarloosd de afgelopen 2/3 weken. Maar omdat jullie der helemaal weg van zijn en ik net een filmpie dervan heb gezien ben ik om...dat schijffie ligt in me box vandaag... Note voor mijn opponents (dit lezen ze niet maar boeie): Now ya see us, now you're dead Groetn Paul
In Rotterdam hebben veel winkels het spel trouwens niet. Ik heb 'm bij Future Zone, Discovery, Mediamarkt, Dixons en V&D niet gezien. Wel raar eigenlijk.
ik vind dit spel gewoon nog steeds vet na een week en dat heb je tegenwoordig niet met veel spellen meer alleen met halo heb ik dat ook gehad
Ben op het moment bezig met 2 verschillende bestanden (1 met maatje, 1 in m'n eendje) alleen: Speel met First Blitzers (medium) moet tegen Demons samen: Speel met Convicts, moet tegen die robots (what's-that-name-again?) zijn erg moeilijk, maar we blijven doorgaan, hierna is de finale partij (kheb btw de Angels al als xtra tema unlockt --> helemaal KO gekickt ) mzzl Munch and Abe
hoe kan je een competitie doen met the first blitzers ??? ik heb ze al geunlocked (alle teams)ze staan wel in single match
als je de conquest hebt uitgespeeld moet je weer met een schone lei aan een andere beginnen he?? want toen ik met de protectors de conquest had uitgespeeld kan je niet verder en moet je een andere conquest beginnen met nada geld??? had er 15 keer voor nodig om die first blitzards te verslaan op medium
Ik speel conquest altijd op Medium en ik hoor dan 400 UCR's te krijgen maar er staat altijd maar dat ik er 200 krijg. Hoe komt dit? Bij de eindresultaten bedoel ik hea
Zijn die Black Dragons echt zo goed? Naja ik ben nu met the protectors nog tegen de Sentinels maar ben met mijn maatje net begonnen met black dragons dus zijn ze echt zo goed die balck dragons?