ik vin ze ook aardig goed, maar er zijn beter. Dragons zijn een goeie combinatie tussen snelheid en vechtkunst. Ik vin veel teams te lomp
Ik kreeg vandaag een "Dirty or damaged disc error" met Deathrow. (Voor het eerst dat zoiets gebeurt bij mij). Ik speelde met de Crushers in de Conquest mode en kreeg de error toen ik tegen de Slashers en de Sentinels wou vechten...WTF.
Ja, ik heb het gisteren ook twee keer gehad. 1 keer in conquest, 1 keer in single match..... Ik heb het eerder ook al eens een paar keer met RSC gehad; Ik weet niet hoe het komt.
Wat wil je daarmee zeggen xboxer 14? Dat het bij hun gebeurt hoeft niet te zeggen dat het bij jou gebeurt. Bij mij gebeurde er laatst ook iets raars maar dat lag aan mijn xbox. Als hij het ook bij RSC heeft ligt het toch echt aan zijn xbox. En so what als het afentoe gebeurt wel shit voor je save-game maar dat mag het spel niet verpesten.
Black Dragons zijn echt goed.. In alles.. Zijn retesnel... (Er zijn nog snellere teams..) Ze hebben een super verdediging... En vechten ook goed.. Ik had met eerste potje tegen de First Blitzers hun al verslagen.. Nu nog met alle andere teams.. En dan naar de hardcore...
nou ik had dus ook ff deatrow gehaald samen meet een vriend, dit met een oog op een aankomende lan. Dus wij blij lannen met deatrow, alleen heeft het wel een paar bugs, soms lopen alle manetjes door de vloer heen, of een hel bauwe vaag over het beeld,. toen ff alle boxen opnieuw gestart toen deed ie het wel aardig, liep nog een keer vast(1e keer in mij hele xbox tijd)
Ik heb tot nu toe ook nog geen vastlopers gehad, met geen enkel spel en dat die mannetjes door de vloer lopen heb ik ook nog niet opgemerkt. hoop ook niet dat dat gebeurt...
Ook niet gezien..... Maar wel dat ik vaak genoeg mannetjes en vrouwtjes de vloer intrap en sla.... Deze game 0wnt. Zometeen weer even playen....
Ik had het gisteren weer (bad disc error), volgens mij komt het omdat die dvd een beetje vies. Misschien dat het een terug gebracht spel is. Als het nog 1 keer gebeurt ga ik het spel ruilen (voor de duidelijkheid: voor een andere Deahtow).
nope heb het spel nu al een hele tijd en nog geen een keer problemen mee gehad of rare ventjes die door de grond heen lopen. het spel is gewoon mega!!!!!!!!!!!
Nee, doorzichtig, zwart is van speler veranderen (bij mij in ieder geval)... Dit is configuratie 1, maar je kan dus uit 4 configuraties kiezen.
Ach, ik kan het ook mis hebben. Zit nu op m'n werk.... Maar volgens mij was het doorzichtig. Ik weet niet hoe die knoppen precies zitten bij controller S. ICE, heb je trouwens allebei de controllers (orgineel & kleine)geprobeerd met Deathrow? Zo ja, kan je me vertellen of het lekkerder speelt met controller S?