ik volg hem ff niet en nee ik heb de slashers nog niet ge ko d in concuest in sp wel maar toen had ik the first blitzers in xtreme
Deathrow besteld op Donderdag, betaald op Vrijdag en op Woensdag nog steeds niks. IK WORD HIER GEK, tegen de tijd dat ik hem heb is deze thread natuurlijk al lang weer weg.
Maakt nix uit je heb ook nix gemist je zal dadelijk wel teleur gesteldt zijn als je het spel in je XBOX stopt
Don't push it.... Jij vindt de game niet leuk.. Kan en mag... Maar je gaat niet zeggen dat we geen verstand van games hebben.. En je moet de game ook langer dan een uur spelen.. Zal je wel hebben gedaan maar ja.. En dat wij zeggen dat je de game moet hebben is puur op eigen risico.. Als de meeste mensen de game cool vinden, dan raden ze natuurlijk die game aan. Net als het feit dat Halo altijd wordt aangeraden.. Maar niet iedereen zal er blij mee zijn geweest.. Xenior vond de game wel aardig, niet zo bijzonder als ons.. Is ook een voorbeeld.. Laat hem de game proberen.. Van de weet ik hoeveel mensen zijn er maar een paar die de game niet zo vonden..
Ik kan me niet voorstellen dat iemand deze game leuk vind bedoel ik. Het spel is elke seconde het zelfde de acties zijn beperkt. Op het hoesje staat 140 moves. Nou elk team kan er 2 a 3 voor de rest alleen schoppen en slaan. En ik heb maar echt 1 uur gespeeld en nu al 2 dagen niet en daar ben ik erg blij mee. Ik hoop dat ik dit spel zo snel mogelijk kwijt ben, want spelen doe ik het toch niet meer. Kan mij iemand hier vertellen wat ze zo leuk aan het spel vinden.................
op welke spellen zit jij eigenlijk te wachten, want de meeste reacties van jou over spellen die nu uitkomen gaan richting 't zijn allemaal kutspellen'. (dit is nie boos bedoeld ofzo, maar k vraag me gewoon af op welk spel je zit te wachten..)
Op de goede leuke spellen......ik vind Deathrow gewoon zwaar kut die krijgt van mij een 4.5 en Timesplitters 2 vink ook minder die krijgt een 7. Spellen waar ik op wacht zijn : Ghost Recon Delta Force: Black Hawk Down Rainbow Six: Raven Shield Perfect Dark Zero Mafia Baldur's Gate : Dark Alliance Operation Flashpoint Elderscrolls III : Morrowind Colin McRae Rally 3 Kortom leuke spellen met inhoud. Maar is er iemand die me kan vertellen wat er leuk is aan Deathrow ?? Graphix : 6 Sound : 6 Gameplay : 4 Durability : 2
De Graphics zijn subliem.. Snap niet dat je die een 6 geeft.. Is mooiste game op de Xbox zover ik weet... Geen discussie over mogelijk nu.. De gameplay is werkelijk cool... Je kan op zoveel verschillende manieren proberen te winnen... Dat is verslavend.. Elk potje is gewoon anders, vooral als je tegen de sterkere teams gaat.. De onetimers, grabs, Deathrows enz. zijn werkelijk cool om te zien en te doen.. Als je dit onder de controle hebt begint het leuker te worden.. Het geluid is ook één van het betere werk.. Redenen zijn wel bekend.. Replay waarde is dus een dikke 9 á 10 waard bij mij.. Je bent tijden bezig om alles te unlocken.. De extra modes maken de game alleen maar leuker.. Double Blitz, Extreme, teams, players enz. Dat jij de game na een uurtje nog niet leuk vindt en al je beoordeling klaar hebt zegt niets.. Je probeert je nog geen eens in de game te verdiepen.. Dus je oordeel is gebasseerd op een kort speeluurtje.. Betrouwbaar? Niet echt.. Ik zeg omdat je de game nu toch hebt.. Neem eens de moeite om de game gewoon lekker een paar uur achter elkaar te spelen.. Ik had zelf ook moeite om aan de game te wennen, en pas na 3 uur ofzo vond ik de game pas wreed.. Sommigen zelfs pas na een dag.. In één uur tijd kom je er dus echt niet achter hoe de game werkt.. Je hebt dan wel een paar teams verslagen, maar dat zegt niets.
kan je eigelijk wel met de first blitzers de conquest mode doen ?? ik heb ze namelijk net unlockt maar ze staan er niet bij
nee kan niet first blizzers zijn gewoon altijd de laatste uitdaging. jammer maarja anders wordt het wel erg makkelijk om te winnen. en dan wordt het spel pas saai. maar omdat het niet kan roult dit spel
ik ben nu druk bezig met unlocken, door met de slashers een team K.O. bij de seacats te maken, op extreem, dan schiet et wel op.