Nee... Mijn broertje deed dit gister.. Slashers Vs. Sea Cats.. Op normal kreeg die 200 credits ofzo.. Hard was het 400 of 600.. En op extreme 800... Gewoon singeplayer.. En even een simpel wedstrijdje..
ik heb net de red dragons verslagen met mijn protectors. maar ik snap iets niet: ik heb een aantal nieuwe teamleden gekocht maar hoe krijg ik het in mijn huidige team? want als ik naar qonquest ga en dan op team druk en dan choose player ofzo dan staan de nieuwe teamleden er niet bij. Wie kan mij helpen???
klik op het scherm team (naast die van message) en dan op 1 van je mannen die je wilt wisselen voor die nieuwe en dan kan je ze omruilen zodat die nieuwe altijd erin staat.
je moet ze dan wel in conquest geunlocked hebben om met ze in conquest te spelen en als je in sp speelt moet je ze in sp unlocken
ololo hier was ik dus naar opzoek..ik las net hun review..en had al het idee dat ze hem goed vonden..omdat ze meer dan 2 paginas dr aan hadden gewijd..tot ik bij hun conclusie kwam! wat een kick ass review! jesus christ! ik heb ff een screenie gemaakt van hun opsomming for everybody's pleasure:
Even een vraagje, kan je teams unlocken met je credits of moet je om een team te unlocken een conquest spelen? Hoeveel credits heb je nodig voor een team, ik heb zelf alleen de standaard teams (Blitzers, seacats, protectors en convicts) heb nog niet veel tijd gehad om echt superlang te spelen.
je moet concuest spelen dan verschijnt het team in je unlock menu en kan je hem unlocken als je genoeg credits heb. het aantal credits verschilt per team ik d8 dat de goedkoopste 600 was en de duurste 5000
Wanneer heb je een conquest uitgespeeld dan, moet je de teams gewoon 1 keer verslaan of meerdere keren.
Als ik een spel na een uur al nix meer aan vind is het gewoon zwaar bagger dat bekent voor mij dat de durability bijna 0 is. Ik heb Deathrows gemaakt en onetimers gemaakt maar bracht nix extras voor mij. Ik vind het spel gewoon zwaar klote ik heb m trouwens ook te ruil staan op XBAZAR na 1 dag. De in game graphix zijn trouwens niet meer als een 6je hoor stelt helemaal nix voor ik kan je zo 50 spellen opnoemen die betere hebben zeg dus niet dat dit de beste was............
ff vraagje: Met hoeveel spelers zit je in een team? Zijn er 2 aanvallers, 2 verdedigers en een soort van keeper ofzo?
1 keeper de rest rent maar wat rond. Je hebt 4 man in je team en dan kun je nog wissel spelers kopen.
1 keeper, de rest van je team kan je instellen op , zwaar verdedigen , gewoon verdedigen, neutraal, aanval of harde aanval.
weet ik heb ik al een tijdje, kun je makkelijk UCr meeverdienen, gewoon op hard of extreme, en dan tegen de seacats, en agressieve strategie doen, en binnen twee minuten (pick-ups uitzetten en een ronde van 4 minuten instellen) heb je een team KO
met first blitzers op xtreme tegen de nuke heads dat is pas easy credits winnen maar dat is niet leuk
Met Black Dragons uitgespeeld op medium. Ben met vele andere teams goed onderweg. Sentinels afgemaakt met 25-11 en First Blitzers met 2 doelpunten verschil, 2e poging. (1e: 15-15) Nog steeds een geweldig spel, wat ook erg lollig is dat als je je tactiek veranderd, er bij elk team iets anders wordt gezegd (xtr attack (ofzo) knokken dus) bij de Black Dragons: "Unleash the Dragon!", en wanneer je bij de Marines van een bepaalde tactiek teruggaat naar normal: "AS you where!" Erg leuk gedaan mzzl Munch and Abe