fuck that was heavy shit, maar het is me eindelijk gelukt om met het begin-team van de mercs de first blitzers op medium te verslaan. zweten en zwoegen geblazen
Bwahahaha, dat is ook juist zo goed van mij! Bart Smit doet niet aan pre orders....maar nu voor een keertje wel.
Neeeeeeeeeeej, sjeez, pre oreder, dus ik heb Deathrow nog 3,5 weken in huis. Maja, boeie, had hem al 2ehands geregeld.
das wel beter voor je kan je hem uitspellen en daarna ruil je hem voor ut das wel lache geregeld wat heb je gezegt dan???? in die winkel???
Wie heeft hier de first blitzers al met medium uitgespeeld? het lukt mij echt niet. Maar hoe komen jullie aan al die punten om alle teams te unlocken. als ik dat wil dan moet ik iets van 100 wedstrijden gaan spelen en daar ben ik een week mee bezig!
ja maar dat vind ik veel te moeilijk, dat is me maar een keer gelukt maar dan met iemand anders (hij kickte de keeper de hele tijd op de grond)
met z'n 3en de conquest spelen is ook leuk.(masterape,ik en nog iemand) 1 scoort en 2 slaan de tegenstanders K.O. meestal hebben wij in de 1ste helft alle tegenstanders K.O en veel goals gescoord.
Ik las net de revieuw in de OXM. Dat zegt dus genoeg over deze game. Een 5.5 kreeg het spel en dat vink nog wat aan de hoge kant. Er stond "dat het spel heel veel miste en dat ze dat probeerde te verbergen met scheld woorden wat niet gelukt was" Dit bevestigd wat ik al de hele tijd zeg : HET SPEL ZUIGT
Jah Australiƫ is alles op de kop. Dus een 9.6 daar is een 0.4 hier en dat zou wel eens kunnen kloppen jah. Maar ff serieus. 9.6 is belachelijk. Dat geloof je toch cker zelf niet of wel. Speel het spel anders eens dan weet je dat het eerder een 0.4 is dan een 9.6
jonguh! ga weg uit deze threat, hier mogen alleen mensen komen die dat spel leuk vinden en jij loopt het alleen maar af te zijken! (heb je niets beters te doen ofzo?)
Speel het spel anders eens? Check Avatar.. Ik heb het spel en ik vind het spel wel een 9+ waard hoor. Fantastische Graphics (Hoeveelste keer al gezegd..) EN ik verveeel me nog steedsa niet moet nog steeds die verdomde First Blitzers verslaan...
oke, 9.6 is wel extreem maar het is toch zeker wel een 8.5 waard en een 0.4 slaat nergens op. als je vind dat deathrow een 0.4 waard is wil je eigenlijk zeggen dat monsters en co zelfs nog beter is en dan maak je jezelf wel heel ongeloofwaardig.
IK HEB ALLES GEUNLOCKED en ik vind het nog steeds een 9 waard vooral omdat je in sp ook zo erg veel manetjes kan kiezen en het dus telkens moeilijker word (wat moet ik met me ucr als ik alles al geunlocked heb?)
Heb net de conquest uitgespeeld...maarreh...je moest toch tegen de first blitzers ofzo? Zitten die dan? Heb ik niet genoeg geld? Ben het nu co-op aan het spelen, je antwoord/uitleg wordt gewaardeerd.