Ik snap iets niet: er zijn in totaal maat 14 teams maar er staat dat ik er 9/18 heb dus welke teams zijn de andere 4 dan?
Je moet ook in conquest naar message gaan. En daar krijg je een uitdaging en die moet je accepteren! en dan winnen! (slashers, angels, training droids en nog iets)
Hehe al wil je een goede tactic voor Co-op met zijn 3-en.Dan laat er 2 die ventje K.O trappen en de ander scoren het werkt echt,soms na de 1e ronde al heel het andere team K.O Maar nou is het rot telkens al willen we tegen de ff kijken metz of die daarboven speluhh loopt ie vast,dan zegt ie: Disc is Damaged or Dirty
doet bij jullie dat laadbalkje in het begin, de allereerste ook zo maf? Bij mij gaat ie een paar keer terug, en dan laad ie helemaal in.
Ja. Dat hoort denk ik zo, maar ik moet ook nog me XBOX laten repareren. Kan daar ook aan liggen, lol! #EDIT: Wat unlocken jullie het liefst? Spelers, Arenas, teams etc.??
de teams heb ik allemaal al, en ben nu bijna klaar met arena's, daarna player, en dan extra's, maar gaat aardig snel
Ja, met de First Blitzers kan je snel veel punten scoren in 'Single Match'. #EDIT: Met punten bedoelde ik natuurlijk unlock credits.
4e keer had ik die firstblitzers verslagen, nu ik weet hoe het moet verlies ik 't ook niet meer. Vond het beetje suffe laatste wedstrijd. Kga geen spoilers neerzetten dus daar laat ik het bij. Kheb via messages alleen tegen de trainingsdroids gespeeld, toen had ik al genoeg geld.
Als je hem nou gewoon een deathrow voor zijn kopsmijt en hij ligt op de grond schop je hem heel snel KO ( en vaak heeft ie al damage voordat je die deathrow gooit)
Hij bedoelt in 1 keer!!!! als hij nog 3 rode rondjes heeft kun je hem niet KO schoppen maar schop je hem 3 keer injuired!
Ik vind dat filmpje wel cool... Vet zo een uitgeput First Blitzertje. Komt iemand van mijn team trapt hem keihard op de grond...yeah overwinning!!! Ja ohkeej filmpje stelde eigenlijk niks voor maar vond mezelf wel heel stoer hoor!
Als je hem op sports view uitspeeld en je gaat de uitdagingen doen die in je mailbox zitten waarom veranderd de camera dan naar hardcore view (third person?)