De levels van die (challenge)teams zijn alleen in hardcore view te spelen omdat ze maar 1 stadion hebben. De andere (normale) teams hebben 2 stadions: 1 sports, en 1 hardcore stadion. Ze hebben dus geen sportsview arena's.....
dat d8 ik al maar ik zat toch te hopen dat het mischien geheime arena s zijn maar dat is dus niet zo. Maakt toch niet zo veel uit zijn toch genoeg arena's
Ja, en die Sportsview arena's zijn toch niet zo boeiend. Alleen telkens een andere ondergrond, met een ander teken....
ik vind het wel vet hoor zo'n ander logo in de ring en deze thread blijft lang doorgaan want deathrow is een vet spel wat je telkens weer eens speelt als je ff niets te doen heb of als je met een paar vrienden wil gaan multiplayeren en je wel eens wat anders wil spelen als halo. Is het trouwens al beschikbaar in gamespy arcade???
Volgens mij nog niet.. Maar zal hopelijk snel gebeuren.. En idd.. Deze thread is nog wel eventjes bezig..
zou imand dat dan in deze thread kunnen posten want ik vind gamespy arcade zwaar irritant met al die reclame ik had eerst een versie zonder reclame maar als ik deathrow online kan spelen dan maakt mij die reclame niet zo veel meer uit zolang ik maar deathrow kan spelen. (@cyberpunk hoe ver ben jij al met deathrow?)
Ik ben nu zover dat ik Deathrow met The Protectors heb uitgespeeld, en met The Black Dragons.. Maar ben ook ondertussen bezig met The Nukeheads, The Marines, The Sandraiders... En nog een paar.. Ben nog wel eventjes bezig.. Maar gamespy en xboxconnect duurt nog wel effe.. Denk ik, komt binnenkort wel.
je zou met xbconnect al wel kunnen spelen maar moet je zelf een game hosten want dat doet niemand want ze kunnen daar ook al met time splitter en uc(?) spelen
He Xenior, wat is jouw tactiek om de first blitzers uit te spelen want ik vin het echt rete moeilijk met de protectors.
vooral veel scoren NIET VECHTEN! Als je voor het goal met de disc staat moet je de keeper uitschelden, dan komt hij naar je toe en kun je makkelijker scoren
<--- Xenior Ik heb hem uitgespeeld met the protectors als eerste zet ik de strategie op Neutral (standaard) Dan scoor ik vooral door veel One-Timers want die houden ze bijna nooit tegen.... en door schelden zoals angelus zei. Zodra ik een grote voorsprong heb zet ik alles in de verdediging... en probeer ik afentoe nog een goal te maken door een deathrow te maken en met een boog erin te gooien
ik krijg morgen de game binnen, een miskoop of niet, ik weet zelf eigenlijk niet veel van het spel af, alleen maar dat het verslavend is, ik hoop dat ik hier meer plezier mee beleef dan de andere xbox spellen.] €lp
Ik heb met de Protectors en de Marines uitgespeeld. Nu ben ik bezig met de Mercs. En zit in de Single Match te genieten van Multi-disc. Dat is echt lachuh!
had vandaag Collin Mc Rae Rally 3 gekocht, maar vond het ronduit erg tegenvallen deze game ! slecht geluid van de focus rally wagen en de graphics zijn ook slechter als van ralliSport Challenge ! ook de manier waarop de auto reageert op je besturing vond ik minder.....dus kon ik hem gelukkig omruilen.....en heb nu dus DEATHROW gekocht en ik vind dit dus een super game zowel qua geluid als qua graphics !! en niet te vergeten de gameplay...is ook erg goed en snel ! een toppertje vind ik !
als je multidisk speelt in een kleine arena met een paar vrienden in multiplayer dat is ook echte fun
ik ben met de demons op medium in de op een na laatste leage en heb alles nog op KO gewonnen. wel met multiplayer maar dat maakt niet uit.