ik vin de demons als tegenstander wel heeel makkelijk, in conquest haal ik daar altijd een impressive shut-out bonus(das op medium), en in single match op hard had ik em laatst ook een keertje op nul gehouden, 15-0 ofzo
moet je ze niet kwaad maken he, of je moet ze met eentje kwaad maken, zodat het hele team achter hem aangaat en de rest kan scoren
ik vind het wel leuk hoor als ik ze kwaad maak dan word het gewoon een stuk moeilijker en komt het meer op tactiek aan je moet dan de disc overspelen voordat je tegen de grond word gemept
dat verhaal van mij was taktiek: dus gewoon met een figuur uitschelden en een grabmove bij elke demon doen: die gaan allemaal achter dat ene gastje aan, en de rest van je team kan scoren
ja bedoelde eigenlijk zonder te meppen maar dat van jou is ook een taktiek ja nog een goeie ook nu ik er over na denk
'k heb de game nu 2 dagen en ik moet zeggen ONWATSJ!!!!!!!!!! Tis zeker een vet spel die niet zomaar 1 ,2 ,3 in me kast zal verdwijen blijft gewoon VET!
Hij heb helemaal gelijk gewoon proberen te scoren en telkens met een deathrow (als ie net is opgeladen meteen gooien) op het doel knallen en vooral NIET proberen ze kapot te schoppen. Al helemaal niet schoppen als je met 3 CPU's bent