ik speel meestal een single match game in multiplayer met vrienden tegen de computer op xtreme das pas vet
Ik vind het ook wel een supervet spel, maar ik vind dat je nogal weinig kan doen bedoelde ik. Alleen een match of een conquest. En MP, dat is trouwens heeel vet!!!
Nou, elke keer als je bijv. conquest doet met de Blitzers zal je dezelfde drugs krijgen aangeboden en dezelfde spelers. Als daar wat afwisseling had gezeten was het al leuker. En je krijgt ook dezelfde boetes voor dingen.. Dat is wel een minpuntje.
ik had graag toch wat meer gore gezien, onthoofdingen (ko met een deathrow ofzo), of dat ledematen echt gebroken blijven enz. Bruised faces
ja dat was ook wel leuk geweest, ik heb ook nog iets bedacht mischien een sudden death mode of een soort van penalties nemen als de eindstand gelijk is want dat je verliest als je gelijkspel heb vin ik wat minder
Onthoofdingen was eerst de bedoeling.. Maar dan was je nogal snel door je spelers heen.. Jammer dat het niet als extra optie er in zat..
Met andere teams krijg je andere bote's hoor. Ik zat met de Black Dragons was wel lollig kreeg ik een boete omdat ik met de dochters van de uhh manager geloof ik naar bed was geweest!
Ik vind het een brilliant spel. Super funny en best speelbaar. Soms wordt ik een beetje kierewiet in mijn hoofd van al dat snelle gedraai. Daarnaast is het een supergame.. m-X
dawas een beste kick... ik ben er inmiddels heel erg op uitgekeken en heb em dan ook al een tijdje geruild...Ik vond em in het begin ook briljant maar: de sleur is a bitch
Ik heb nog een vragie nav deze briljante game (die nu maar 30euros is!) want ik heb bij arena's 22/32 maar ik kn er geen een meer onlocken... Moet ik eerst nog meer Conquesten uitspelen voordat ik de mogelijkeheid heb om die te unlocken ofzo?
neej dan moet je de conquest nog in de andere camera mode uitspelen...tis steeds dezelfde arena alleen met een andere kleur