Ik twijfel omdat er binnenkort andere spellen uitkomen die (volgens mijn broer) goed zouden moeten zijn , en omdat ik wel een goed spel wil hebben als ik er 60 euro voor neerleg.
Je ziet wel veel bloed vloeien.. Maar ik heb nog geen onthoofdingen gezien.. En die armen en botten breken.. Tsjaa. Ik durf nog niet te zeggen of dit nou nog verder is uitgebreid.. Het is zo dat je injured raakt, en dan na een tijdje trager bent, minder sterk en uiteindelijk net een oud opaatje bent.. Dat is lollig..Maar dat hindert allemaal niet.. Het schade systeem roeleert.. Iets van 50 was het ofzo? Maar daar let ik niet op, en ik durf nog geen eens te zeggen of je dat ook daadwerkelijk kan zien... Maar na een ronde kan je met het geld dat je hebt je spelers gaan healen.. Uitrusting kopen heb ik nog niet gedaan.. Ben meer de game aan het oefenen met mijn broertje, en veel bezig tegen de computer.. Roeleert alom.. Daar kunnen wij weinig van zeggen.. Maar is complete crap zover ik het zie.. Dit is een lang houdbare game.. Dat weet ik nu al.. Tot nu toe is iedereen in de wolken over de game.. Zie je niet vaak.. Ik raad hem aan.. Maar ik heb hem nog maar net een dag..
Kun je morgen en overmorgen ff posten of die minder is geworden ? Dan weet ik het in ieder geval vrijwel zeker dat ik he m ga halen.
MIJN $#%$#% BROETJE ZOU 'M HALEN KOMT HIJ TERUG MET NIKS..... IS HIJ MAAR NAAR 2 VAN DE 4 WINKELS GEWEEST. ANDERS ZAT IK NU TE GAMEN. AAAAAARRRRGGGHHHHHHH.
f*ck hé! Nergens in België is hij gewoon te vinden moet nog wachten tot 17e ofzo, zelfs bij Bart Smit hebben ze hem (nog) niet...volgens die verkoper althans! naja, dan nog maar even vol ongeduld wachten want dit is een game die ik ZEKER moet hebben! ps: ff vraagje; is het nu echt zo bloederig/geweldadig of stelt het botten breken, en armen ontwrichten niet zo heel veel voor ? the more gore the better
Ik koop hem later weer wel, heb de vakantie wel genoeg te doen, krijg weer 3 nieuwe games (hitman2, SSS, en MotoGP), en kmoet the thing nog uitspelen
Hey flamingo , moet je je broertje niet op de kop geven , das zielig. Ik denk dat ik hem waarschijnlijk wel zal halen , ik wil gewoon zeker weten dat die lang houdbaar is
OMFG!!!! Dit spel is echt waanzinnig hoor.....kheb hem net gekocht (om 4 uur)....Maar je blijft het spelen....het was ook zo 9 uur 's avonds . Voor degenen die nog niet weten of ze hem wel halen: KOPEN!!!KOPEN!!!!KOPEN!!!!....het is je geld waard
Zeur toch niet zo man Als ik geen zin meer in het spel zou hebben is dit echt zon ding wat je na 2 weken weer uit de kast haalt .....geloof me
Hmmmz.... Ik wou dit spel al halen , en nu weet ik het vrijwel zeker. Iedereen zit er heel erg happy over te doen enzo... Maandag ga ik hem denk ik wel halen .....
Ow holy shit zeg.... Ik merk nu nog iets aan de game.. De arena's verschillen gigantisch.. En niet alleen in grootte... De ene keer ronde haal je zo 10 punten, en de volgende ronde haal je er misschien maar 2.. Daarnaast werd ik keihard in elkaar gerost door sommige tegenpartijen.. 4 man tegen 1.. En dat is dan het conficts team... Die gasten zijn sterk..en beuken je al neer als je ze uitscheld.. Woohooo... Deze game is echt sweeet.. En allemaal coole tactieken om te scoren, echt gaaf zeg.. De game wordt in plaats van saaier alleen maar beter... Echt relaxed..
hehe wacht maar tot je de final challenge moet doen tegen de first blitzers , dan weet je pas wat in elkaar gerost worden is hehe
Ik wil er nog niet aan denken.... En dan heb je ook de demons.. Die moeten agressief zijn... Maar game is echt machtig goed in elkaar gezet...