Deathrow

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Hammerman, 11 okt 2002.

1. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over een jaartje misschien:{

2. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    heh, maar het is dus niet steeds het andere team in elkaar beuken alleen in een andere omgeving?

3. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, met alleen beuken kom je er ECHT niet, je kunt ook tactieken instellen , met vol in de aanval enzo(je moet ook punten scoren in een futuristiche "basketbal"korf alleen verticaal)

daarnaast kun je challenges doen, waar je geld en credits kan verdienen, met dat geld/credits kun je nieuwe team/arenas unlocken en spelers overkopen. Als je een kampioenschap begint kun je kiezen tussen een sport & hardcore mode, bij hardcore word het meer beuken, bij sport werk je iets meer met tactieken.;)

4. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen toch maar even de stad in om te kijken of Deathrow nog in de schappen ligt. Klinkt als een spel dat mij zal bevallen.

5. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Bestel hem gewoon bij BartSmit.com. Daar is 'ie 60 euro en betaal je geen verzendkosten. Hebbie em dinsdag! :D

6. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Ok , ik ben het zat. Ik hoor de hele tijd alleen maar positieve dingen over dit spel , ik ga niet meer twijfelen , ik koop dat kreng gewoon !=( =( Klaar !=( =(

7. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    HAHAHA helemaal mee eens ik haal 'm maandag ook op, ff bij bartsmit kijken voor 60 eurotjes.

Trouwens wat is jullie leeftijd eigenlijk? want straks heb ik het allemaal al wel gezien en m'n broertje is er dan helemaal verslaafd aan.

Ik ben trouwens 21.
    m'n broertje 19 (Blue Flame).
    m'n zusje 14
    m'n broertje 12 (Dragon Hunter).

Laatst bewerkt: 13 okt 2002
  8. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    16, bijna 17......enne lol het is geen kiddy game als je dat denk8)

brute scheldwoorden, bloed enzo:p

9. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Ja sorry, voor die stomme vraag maar er moet toch iets inzitten wat tegenvalt in dit spel !!!!!!

10. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een stomme vraag:+

nee maar ff serieus........als er al iets storends zou moeten zijn, is het zo klein dat ik het niet eens meer merk als ik het speel, omdat je echt bezig bent met de wedstrijd.........Maja das mijn opvatting....

11. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben 21.... Game is grof..Heerlijk grof... Scheldwoorden vliegen om je kop heen... Botten hoor je breken.. Bloed zie je spatten... :9

Maar op het moment kan ik echt helemaal geen slechte dingen vinden... Elk team speelt totaal anders.. De één is meer voor het groffe geweld en dan scoren.. En de ander meer voor tactiek, en dan scoren. Etc..

Zit echt coole variatie in.. En dan heeft elk team nog bepaalde eigenschappen.... Beter teamwork etc.. Echt kewl gewoon...
    Vooral met de Marines is het cool. Die denken dat ze een fort aan het bestormen zijn lijkt.. Strong Defense Soldier.... :cool:

De game is in mijn ogen samen met Halo, de beste game die je kan kopen voor je Xbox.. Geen twijfel over mogelijk..
    Is wel mening..

Laatst bewerkt: 13 okt 2002
  12. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Nou hou ik op met vragen en wacht nu af tot ik het met eigen ogen heb gezien. Bedankt.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Damm het is nu zondag ... en ik heb een wirters blok.. kan ik een preview schrijven lukt het niet... omdat ik te veel alcohol heb gedronken... en Deathrow nog niet gekocht heb ;)

14. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL HAHA:+

15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Wat zit iedereen hier nog 8) KOPEN DIE GAME!

16. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wat werd mijn kont gisteren gekickt door die sea cats, team helemaal KO.
    Ik had hem vrijdag al gehaald, maar was dit weekend weg en heb hem dus gisteren ff kunnen spelen, ik heb alleen een vraagje voor de die-hards.
    Als je de blitz hebt krijg je de groene-pass lijn en de witte-doellijn, het passen gaat goed alleen het mikken op doel nog niet helemaal.
    Wanneer moet je gooien bij mij ketst hij er elke keer uit!

Dit spel is een echte must-have, heerlijk nog iemand in elkaar trappen als ze nog op de grond liggen:D

17. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    je moet scoren als die goal lijn wit is en dan gewoon hard gooien

18. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Hij begint met witte stippels, als het een doorgetrokken streep is gooien dus?

19. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen nog steeds helemaal happy over dit spel ?]:-
    Nou , ik ga hem dus heel waarschijnlijk wel zo halen... lijkt me wa kickuh :9

20. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Ik wel moet alleen nog even de moves, tactiek en vooral het scoren]:- verder onder de knie zien te krijgen.
    Maar ik heb het pas 1 uur gespeelt.

Deel Deze Pagina