DeDikkeDTM2challenge! -DDDTM2challenge!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xguus, 24 jun 2004.

1. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Het IS woensdag:+

Met de finale is nu ook DDDTM2Challenge afgelopen! Ik vond het in ieder geval leuk, en ik wil dan ook iedereen bedanken die heeft meegedaan en zich heeft ingezet voor de Challenge (DutchBastard, Slurpgeit).

De scores ga ik nu online zetten.

Guus Bok

2. yuki

yuki Speed Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Fantastisch toernooi met een paar zeer zenuwslopende races, waarbij het zweet me letterlijk in mijn handen stond.

Guus gefeliciteerd met je overwinnig.

3. King Krator

King Krator Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de geweldige competitie, idd zoals Sparco al gemeld heeft stond het zweet me soms op mij rug (Noirisring, Eurospeedway, Texas Speedway).

Laters

4. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Jij gefeliciteerd met eer, roem en aanzien he!;) (2e plaats)

Trouwens, zoek de verschillen met de MMM3Challenge en DDDTMChallenge qua opmaak e.d.:p

Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  5. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Dank, dank _O_ alleen deze eer komt vooral Guus toe. Hij heeft dit allemaal fantastisch georganiseerd en voor mij de tijdelijke overname supergoed voorbereid.

In ieder geval jullie ook allemaal bedankt voor de leuke avonden. Ik vond het niet eens erg om steeds om de laatste plaats te strijden...

En wie weet krijgen Guus en ik het nog eens op onze heupen en wordt er weer een ...Challange georganiseerd... (ik kan i.i.g. verklappen dat er al wel over gesproken is....)

Rest mij alleen nog Guus te feliciteren met zijn overwinning! Nu nog achter die G-mail accountnaaam zien te komen, hij kan nu 1GB aan spam voor je opslaan....

Laatst bewerkt: 22 jul 2004
  6. Buyyash

Buyyash Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het een zeer geslaagd en goed georganiseerd toernooi waar ik Guus voor wil bedanken, maar Dutchbastard niet te vergeten ook.

7. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    Whaaaah! zie net dat ik gewoon 3e ben geworden, schrik er zelf van. Toen deze challange begon had ik net dat spel 2 dagen ofzo.

Iig iedereen nogmaals bedankt voor de leuke avonden.

8. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil Guus en DutchBastard bedanken voor het geslaagde tournooi. ik begrijp dat er al wordt gesproken over een nieuw tournooi. als dit er daadwerkelijk van komt, kunnen jullie mijn enige puntje van kritiek meenemen. het heeft naar mijn idee iets te lang geduurt. De zevende race event en de finale heb ik gemist, omdat het gewoon vergeten ben. dat komt natuurlijk door mij, maar probeer het interesant te houden gedurende het hele tournooi.

Deel Deze Pagina