1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DeDikkeDTM2challenge! -DDDTM2challenge!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xguus, 24 jun 2004.

1. XBRL

XBRL Ruler of XBW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel meedoen, ik kan op Zaterdag en zondag dus zet me maar ergens tussen.

Gamertag = Ronin NL

2. yuki

yuki Speed Freak

Leuk Bevonden:
    0
    als het mogelijk is wil ik graag zondags racen

3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    weer een prachtig regelement, ik doe weer mee :cool:

(nu nog lezen 8))

4. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Het is Joeri71 btw niet met een Y maa rmet een J voor als je straks de verkeerde live gamertag hebt

5. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Okee!

Welkom aan alle mensen die zich tot nu toe hebben aangemeld! Leuk dat jullie meedoen aan dit zeer professionele en goed georganiseerde toernooi. Je zult vanzelf wel merken (zoals de mensen weten die aan de MMM3challenge hebben meegedaan) dat de races zenuwslopend zijn!!

Dit komt natuurlijk omdat er prachtige prijzen te winnen zijn!!

Eeh, kortom: maak je borst maar alvast nat?:)

@Joeri71, verholpen
    @Sparco NL, ja staat bij deze vast op zondag

ER ZIJN NOG MAAR ENKELE PLAATSEN VRIJ! WEES ERBIJ!

Laatst bewerkt: 26 jun 2004
  6. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    whoepieee, ik heb er zo'n zin in, vorig jaar was het zo'n gigantisch succes, dus dit wordt heeeel gaaaf!

7. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk Slurpgeit!

Trouwens, als iemand nog iedeeen heeft aangaaande autoklasses, laps, tracks: ik hoor het graag! Zoals jullie kunnen zien moeten een aantal tracks nog voorgesteld worden (tbs), en daarom hoor ik graag van de deelnemers wat ze zouden willen doen.

8. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    als er meer mensen zijn die koppeling gebruiken, kunnen we daar dan iets mee?

9. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    ?

Wat bedoel je? / Waar dacht je aan?

10. mars15

mars15 Guest

ik doe mee moet alleen me cc nog ontvangen als goed is begin komende week

11. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ervan uitgaande dat dat goedkomt schrijf ik je erbij!

12. mars15

mars15 Guest

oke thx als de cc binnenkom kan ik gelijk live aansluiten en komt alles goed _O_

13. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt mij dat niet veel mensen koppeling gebruiken, maar degene die het wel gebruiken kunnen samen een race rijden, lijkt me.

ik bedoel: er zijn misschien mensen zoals ik die met DTM 2 liever een echte race-ervaring willen, dan steeds bovenaan in het lijste staan.

ik race ook liever met stijl en wordt daarmee 5de, dan dat ik de vangrail gebruik om 2de te worden. kortom: mij gaat het meer om de fun dan om de podium-plaatsen.

14. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die met de koppeling schakelen zijn vaak wat meer uit op realisme, maar het maakt echt niets uit voor de race-ervaring of je nu tegen iemand met manual clutch of iemand met automatic rijdt. Ik zie daarom geen reden om een aparte race te houden voor mensen die schakelen met clutch, op de baan zie je het verschil toch nagenoeg niet.

Wat wel klopt is dat we een gevarieerd groepje mensen hebben, de een wilt serieus rijden, de ander wilt meer spannende gevechten en realistische collisions (meer voor de 'fun'). Daarom rijden we zowel zonder collisions als met, met relatief langzame auto's tot de allersnelste. Zodat iedereen het naar zijn zin kan hebben. Fun staat natuurlijk wel voorop.

Hoe je tweede wilt zien te worden door tegen de vangrail te rijden zie ik niet in, damage staat aan en tegen de vangrail rijden remt af...

Stijlloos rijden is natuurlijk uit den boze.

Laatst bewerkt: 28 jun 2004
  15. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Euhm heb ik nog wel een suggestie want we doen nu maar 4 rondjens enzo, is het niet veel leuker om veel meer rondjes te rijden...Omdat we toch allemaal met 'bekende' rijden en het is gewoon leuker om langer achter elkaar een race te rijden lijkt mij..

16. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, ja ligt er een beetje aan wat de opzet is van de race. Bijvoorbeeld de Master Grand Prix moet echt een supersnelle head-to-head race worden terwijl een Stockcar race inderdaad leuker is als een endurance.

Ik heb trouwens al een leuke opwarmronde in mijn hoofd, (daar krijg je geen punten voor) maar dat zien jullie a.s. zaterdag of zondag wel:)

17. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Zaterdag kan ik niet en zondag moet (is niet echte een keuze thuis :)) ik de finale voetballen kijken. Gaan we dit weekend al beginnen? Of het weekend daarna?

18. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    We gaan in ieder geval dit weekend zeker beginnen!

Wordt het een probleem als we zondag 19.00 beginnen, verwachte maximale raceduur 30 minuten met de wedstrijd die begint om 20.45? (als da zo is?)

19. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Leuk initiatief! Ben alleen way2gaar na de kpn xbox challenge.. Succes allen.

20. mars15

mars15 Guest

ik ga alleen 9 juli op vakantie en ben de 23e terug wanneer is race 3 en 4 hopelijk na de 23e

Deel Deze Pagina