1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DeDikkeDTM2challenge! -DDDTM2challenge!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xguus, 24 jun 2004.

  1. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep!

    Ja hierover (vakanties) ga ik het onder andere nog even hebben in de lobby zaterdag en zondag, na de races.
     
  2. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    aha ok
    ik moert ook nog op vakantie helemaal vergeten:D
     
  3. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iedereen het regelement helemaal doorgelezen?

    Heeft iemand trouwens een suggestie voor Race 4?

    Die kun je nog maken voor vanavond, want daarna verzin ik met de loting zelf iets:)
     
  4. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    De loting is geweest!

    Ok, niemand heeft een suggestie gedaan, dus heb ik maar doorgevoerd wat ik meteen van plan was:)

    De loting is geweest: kijk in welke poule je bent ingedeeld, maak geen andere afspraken en wees vooral op tijd!


    Opmerking: de eerste post wordt constant geupdate en van elke deelnemer wordt verwacht het regelement goed door te nemen:)
     
  5. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Misschien handig als je een minuut of 5 of 10 van te voren een chatsessie opent? ff babbelen en kijken wie allemaal online is enzo? just a thought ;). Voeg je toe
     
  6. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ik natuurlijk al wel van plan (zoals bij de MMM3challenge ging dus), toch bedankt voor de suggestie;)

    Maar, zondag 19.00 wordt dus geen probleem?
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  7. Buyyash

    Buyyash Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er zin in en ik zie jullie zondag
     
  8. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn er wordt helemaal geen DTm gereden... wordt nog ff oefenen dan... alleen nog niet alles heb ik geunlocked :D 8)

    Maar ik zal je toeveogen Guus
     
  9. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan had je de suggestie moeten doen om met de DTM klasse te rijden! (daar heb ik je tijd genoeg voor gegeven:)) Volgend Race-Event doen we die klasse in ieder geval wel.

    Idd, je moet de host toevoegen, dus ik moet ff weer wat ruimte creeren in mijn lijst:'-(
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    heb de cc nog niet ! hoop voor zaterdag toch wel
     
  11. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok Guus, ik ben er. Ik zal je ff toevoegen.
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    morgen komt de cc met de post vandaag al maar me moeder mocht niet tekeken moet me vader doen :confused: dus morgen is de cc er en dan gelijk alles aansluiten en meedoen :9
     
  13. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hey Guus, ik kan deze zondag al niet. Heb me zelf ook niet officieel opgegeven (jij neemt een half woord ook voor granted geloof ik *)). Maar helaas is 19.00 voor mij te vroeg op zondagen... ben meestal pas halverwege de avond thuis. Daarom ging het met de MGP challenge wel goed.

    Anyway, als dat niet gaat werken, dan wil ik me bij deze - helaas, het is een heel tof concept- uitschrijven. Temeer daar ik binnenkort sowieso al 2 weken op vakantie ben.
     
  14. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, deze zondag heb ik speciaal vervroegd ivm de finale EK. Normaal gesproken zouden we ongeveer een uur later beginnen.

    Met de vakanties ga ik nog met iedereen rekening houden. Daarover zal ik het dan ook hebben in de lobby en dat moet helemaal goedkomen.

    Iig, jammer, maar ik zal je uitschrijven, als je je bedacht heb wil ik dat graag horen;)\


    Edit: Omdat er duidelijk animo voor was is race 4 een DTM race geworden op Hockenheim!
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2004
  15. mars15

    mars15 Guest

    das erg goed nieuws _O_

    morgen snel live aansluiten geen id hoe alles werkt nog maar goed :+

    en dan morgen proberen mee te doen aan de challenge :)
     
  16. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg je host toe!

    Moet wel lukken, toch?

    Ik heb er iig zin in!
     
  17. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb je toegevoegt, ik ga alleen niet echt voor de winst. Ken de meeste banen toch nog niet (behalve de texas speedway :D, daar ken ik nu alle bochten wel van) Dus ik ga maar voor die ervaring met schijt :cool:. Ik hoop dat ik vanavond om half 8 kan er kan altijd wat tussen komen, maar zo als het er nu uit ziet zal ik er zeker zijn.
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    vandaag moet de cc komen en dan ken ik op live beter komt die postbode snel
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    live doed het ik voeg je zo toe :)

    edit xguus je zat bij mij op school zie ik nu pas :+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jul 2004
  20. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    He guus ik ben er nu maar ja jij moet mij uitnodigen want ik kan niet in je server...
     

Deel Deze Pagina