Okee! Ik heb het naar mijn zin gehad en zo te horen jullie ook! De races waren allen zeer zenuwslopend, spannend, snel en heftig! Jullie vonden het ZO leuk dat jullie zelfs door de weeks wilden gaan rijden. Dat wordt iets gecompliceerder, maar komt voor de bakker! Tot nu toe kan ik verklappen dat het er naar uitziet dat we aanstaande MA+DI en WO+DO gaan rijden! Hierbij zijn koppels MA+DI en WO+DO geregeld als nu ZA+ZO dus met poule 1 en poule 2, kun je niet op maandag, dan rij je op dinsdag etc... Maar verdere informatie krijgen jullie na overleg met de poule 2 van zondagavond 4 juli!
Haha, ja precies slurpgeit! Hopelijk is het vanavond net zo druk en gezellig als gisterenavond! Ik zie jullie vanavond wel!
Nou mensen, dat was wel gezellig. Het waren allemaal wel spannende races, en het ging ook best lekker met mij. Maar Guus, ik kan trouwens ook woensdagavond niet. Donderdagavond kan ik ook niet, maar dat had ik al gezegd. Dus dan weet je dat alvast.
Ja ik wilde wel ff komen koijken maar ik kwam er niet in, en Guus reageerde ook niet op mijn invite, die eigenlijk bedoeld was om te zorgen dat hij mij invite..
Ja het waren echt leuke races! Ik zal zo even de standen bijwerken! Ja sorry, maar ik moest een plek in de lobby vrijhouden voor het geval Buyyash nog binnen zou komen!
Slurpgeit, ik was nog druk bezig met veranderen he! Nu klopt het helemaal, alleen zijn de namen van de racetijden e.d. nogal groot, en dat verandert die niet om een vage reden... Ik heb al zin in morgenavond!!! Edit: we hebben een echte hoofdprijs! Prijzen Natuurlijk zijn er met de competitie ook prijzen te winnen en wel als volgt: 1e: Macht, eer, roem, aanzien, glorie en een echt gmail account (met dank aan Slurpgeit)!!!
Race Event 2! Nog even voor de duidelijkheid: Race Event 2 Race 1 Autoklasse: Hotrod Streetrace Track: Michigan Loop Laps: 3 Collisions: full Race 2 Autoklasse: World GT Track: Laguna Seca Laps: 4 Collisions: none Race 3 Autoklasse: Stockcar Track: Texas Speedway Laps: 15 + 1 pitstop Collisions: full Race 4 Autoklasse: DTM Track: Donington Long Laps: 4 Collisions: none Datum: maandag, 5 juli Poule 1 Tijd: 20.00 Host: Guus BOK NL Deelnemers: Dutchbastard Sparco NL Rocky II Crazy Killer NL santosboy Kula NL BONGKAR Guus BOK NL King Krator Datum: dinsdag, 6 juli Poule 2 Tijd: 20.00 Host: Guus BOK NL Deelnemers: Crazy Killer NL BONGKAR Doerak NL Go Ahead Eagles Joeri71 Mars NL Slurpgeit Obiwan NL Buyyash BONGKAR en Crazy KIller NL rijden 2x omdat ze wo+do 2x niet kunnen.