Foutje bedankt Met een kapotte auto is het moeilijk plannen. OK, de race van VANDAAG (10 juli) is AFGELAST!!! Aangezien ik een half uur te laat was waren veel mensen niet meer online. Omdat ik het niet eerlijk vind om met vijf man te rijden (zie de puntentelling) heb ik besloten de race niet door te laten gaan. Een teleurstelling voor DeathMeat, CrazyKiller, Slurpgeit en natuurlijk Joeri71 maar bedankt voor jullie komst en begrip. Nu even kijken wanneer we die race in kunnen gaan halen. Het idee is om morgen 11 juli om 19:00 uur de race opnieuw te rijden. Laat hieronder (als je voor vandaag was ingedeelt) ff weten of je wel of niet kan enzo Even aan Obiwan NL en Dutch Destroyer: Voeg mij ff toe, jullie friendslist zit vol, en ik weet het; keuzes maken is moeilijk maar onvermijdelijk
maandag kan ik zoals het er nu uit ziet gewoon wel, ik zal zo even iemand uit mijn friendlist verwijderen en je toevoegen, dat had ik overigens toch nog wel gedaan voor de race.
Ik kan helaas vanavond niet aanwezig zijn, en morgen ben ik op vakantie, dus ik denkd at ik em daarna maar moet inhalen, sorry
euh zoals gemeld waren we de enige.... en om te voorkomen dat we deze problemen dinsdag en woensdag ook hebben... Ondanks dat we nog niet met Event 4 klaar zijn alvast de planning voor het volgende event: Race Event 5 (mocht je wel kunnen en niet voorkomen op de lijst of andersom laat dan ff een bericht achter...) Datum: dinsdag, 13 juli Event 5, Poule 1 Tijd: 20.00 Host: Dutchbastard Deelnemers: Kula NL Crazy Killer NL King Krator Obiwan NL Dutch Destroyer Dutch Gladiator Joeri71 DutchBastard Datum: woensdag, 14 juli Event 5, Poule 1 Tijd: 20.00 Host: Dutchbastard Deelnemers: Slurpgeit Buyyash Rocky II BONGKAR Sparco NL Death Meat JeeWee Santosboy
mag ik ook bij evant 5? op dinsdag en woensdag ben ik beschikbaar. als ik het goed begrijp wordt heel event 4 overnieuw gereden?
Nounou, we hebben het allemaal weer verwerkt en voor de oefenaars de te rijden races toegevoegd. Het is allemaal te vinden in de 2e post. Nogmaals de oproep om morgen te joinen (door mij te inviten ) als je mee wilt/kan rijden maar op woensdag bent ingedeelt.