DeDikkeDTM2challenge! -DDDTM2challenge!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xguus, 24 jun 2004.

  1. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was druk bezig met alles online zetten. Dat doe ik echter in een aantal stappen, vandaar dat je eerst nog niet het definitieve aantal mensen zie. Eerst zie je de mensen die zeker op een dag komen, daarna wordt er geloot om de andere plaatsen.


    Ik vond het gisteren in ieder geval echt leuk. Sorry Obiwwan voor die keren, maar ik kon er echt niets aan doen (en op de Norisring was ik het echt niet), ik heb je trouwens wel bij de maandag gezet.

    DTM op de Norisring was echt leuk, vooral met King Krator en Sparco die laadste ronde:)


    Vanavond wordt het zeker weer leuk!!
     
  2. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    haha, dat beuken steeds als ik eindelijk eens even eerste reed |:-, dat op norisring kan ook best iemand anders zijn geweest ja, iedereen had zo'n blauwe auto. Maarja ik zal niet de enige zijn die wordt weggebeukt af en toe, zelf zet ik perongelijk ook wel eens iemand aan de kant. Af een toe een beetje stoeien met je tegenstanders hoort er ook bij en maakt het meestal wel leuker.
     
  3. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist precies! Al baal ik er vaak wel van als ik iemand een flinke tik geef...

    Trouwens....
    Je bent wel veel beter geworden in de tussentijd is het niet? Je staat nu notabe 4e!
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2004
  4. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    haha, ja vind het spel ook erg leuk. Volgens mij is dit overigens wel mede door het gewoonweg altijd aanwezig zijn.
     
  5. Buyyash

    Buyyash Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je waarschijnlijk gebeukt mr. ed (Obiwan NL) op de Norisring, ik was aan het slipstreamen, waardoor ik veels te hard op die bocht kwam aanrijden en daardoor nam ik die bocht nogal dubieus. Bij die actie heb ik je waarschijnlijk gebeukt, maar dat ging dan echt per ongeluk en mijn excuses daarvoor.
     
  6. Dutch Gladiator

    Dutch Gladiator Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kon zondag niet meedoen ik was me ook helemaal vergeten aftemelden |:- dus sorry
     
  7. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Mssg: het Finale regelement is voor een deel gewijzigd: iedereen zal nu aanstaande woensdag rijden in 1 grote Finale Poule. Alleen de beste 1 t/m 12 hebben een toegangskaartje tot deze Finale Poule!

    Dit omdat we anders te kleine en te vage poules zouden krijgen, en dit is lekker vol en gezellig!
     
  8. wert

    wert Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    tering zooi, kijk nu net op de klok en het is al 20.44

    Ben het GVD helemaal vergeten, sorry.
     
  9. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou, de opkomst was erg hoog deze dinsdagavond. ;) Er waren maar liefst 4 man. :{ Dus mensen, kom iiig morgen naar de finale.
     
  10. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    het was voor mij wel lekker punten scoren zo...
     
  11. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ff een vraagje hoe lang die finale vanavond gaat duren. Ik moet namelijk morgen om 5.45 werken en zou graag niet al te laat bezig blijven.
     
  12. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    De finale gaat net iets langer duren dan normaal, reken maar op 1 uur. 21.00 moet de Finale ongeveer wel afgelopen zijn.

    Mssg: iedereen die mee heeft gedaan is vanavond welkom om te komen. als iemand lager dan de 12e plaats ook komt, zal ik dat 'door de vingers zien'O-)
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  13. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    leuk idee, maar volgens mij passen er maar 12 man in 1 lobby en zouden er dus finale rijders niet in kunnen omdat er "kijkers" zitten.
     
  14. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    1: ze mogen wel meerijden.
    2: BONGKAR, DutchBastard en Mars NL kunnen niet, een iemand is het vast vergeten.

    De mogelijkheid is daar wel.
     
  15. bongkar

    bongkar Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    toppie man, ik zit in de finale poule :) . Jammer dat ik vanavond niet mee kan rijden :'-( . balen. Maar ik wil hiermee Guus en dutchbastard bedanken voor dit succesvolle tournament. Als jullie weer een tournament opzetten, maak mij niet uit wat voor spel, ik ben erbij. Ik ben een fan van sportgames.
    Nogmaals complimenten voor de host en succes vanavond.

    Bongkar. _0/
     
  16. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil ook graag mijn complimetnen geven aan de organisatie, alleen de vaantie ertussendoor was misshcien een iets mindere ontwikkeling...

    Ik was er gister avond nog niet bij, ik was nog aan het bijkomen van mijn vakantie, en ik denk dat ik vanavond ook niet aanwezig kan zijn..al met al bedankt jongens voor het gezeliige racen!!
     
  17. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    :eek: sryy, helemaal vergeten gister :eek:
     
  18. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt!:)

    @BONGKAR je staat zeker mooi 5e:cool: (nu nog wel)


    VANAVOND DE FINALES ZORG DAT JE ERBIJ BENT!!!
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  19. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ik wil natuurlijk ook nog even de organisatie bedanken, Guus en ook Dutchbastard. En vooral hoop ik dat we vanavond eens een lekkere volle lobby zullen hebben. De races die worden gereden zijn dan wel niet mij favoriet, ik kan nog steeds niet fatsoenlijk DTM rijden :mad:. Maar ik zal zeker goed mij best gaan doen voor een ereplaatsje tussen de grote namen.
     
  20. wert

    wert Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach wat een tering zooi ook, k dacht dat die finale donderdag of woensdag zou zijn. FF kijkuh of ik nog een race kan meedoen
     

Deel Deze Pagina