aaargh ik heb echt overal gezocht (dacht ik) naar een oxm (in welke taal dan ook). Bij V&D en Bijenkorf hebben ze heel veel tijdschriften, en ik dacht: als ze het daar niet hebben, zullen ze het wel nergens hebben... ]:- Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee waar de Bruna zit in R'dam (zit er sowieso wel één?) nogmaals: ]:- edit: ik vergat dit nog ->
Damn dat ziet er cool uit als je dronken bent!!! Maar effe proberen om back to the point te komen!! Heb je het al geprobeerd bij de simpelere boekhandelaren!! Zij willen het nog weleens hebben!! Of misschien kunnen ze hem voor je bestellen!! Enne Bruna, zover ik weet zit die wel ergens in R'dam!!!
Waar vind ik een "simpele boekhandelaar" in R'dam??? PS: Hee ik was nog niet klaar met editen, ga jij al reply-en Nu istie nóg koeler
BWAAHAHAHAHAA!!!! LOL!!! Je hebt gelijk, hij is nu veel cooler.. Alleen ik moet wel even zeggen dat de Moderators van deze website liever geen bewegende plaatjes zien!!! Gewoon omdat de server het al vrij zwaar te verduren heeft!! Je kan beter een stilstaand plaatje nemen denk ik!!! Damn ik ben nuchter aan het worden!!!
Ohw sjorrie dat wist ik niet! Ik heb m'n avatar netjes aan de limiet van 10096 bytes gehouden hoor!!! Nou ik ben zowiezo niet zo'n onwijze plaatjes-poster (deze is ook niet idioot groot ofzo), dus ik hoop dat ze het door de vingers zien. Als ik er een opmerking over krijg hou ik me wel weer in.
Nee je hoeft er niet bang voor te zijn hoor!! Maar ze zullen het denk ik wel op prijs stellen als je een simpel plaatje neemt!!! Er was in de Post hier je Coole avatar thread al een kleine discussie over!! Keej!!
Hmm ik zit ook een beetje de rest van het forum te lezen en ik kwam net iemand tegen met een nog veel uitgebreidere avatar. (Ik denk dattie die zelf host, die van mij staat op de xboxworld server). Zo'n vuurbal is het, hij heet ook iets met 'fire' ofzo. Damnit ik hou zo van gifjes, en ik heb er zo m'n best op gedaan! Meestal heb ik ook nog een bewegende signature op forums, maar dat zal ik hier maar niet proberen dan... Kijk een van deze ofzo...
Ik kijk maandag nog eens ff, als hij er dan nog niet is dan kijk ik woendag...dan moet hij er wel zijn als het goed is...
Jzs Cyberpunk.. in elke reply wil je absoluut duidelijk maken dat je dronken bent. ben je nou echt zo zielig? is het de eerste keer dat je een slokje van pa mag hebben of wat?
Nee was dronken vanochtend toen ik thuiskwam, en ik ging met mijn zatte harses het forum op!! En dan doe je rare dingen! En is niet de eerste keer dat ik een slokje mocht drinken van mijn pa!!! Was de 2e keer!! Nee ik verveelde me!! Keej!
IK HEB HEM...............Bij dimensionplus...(14euro zoals altijd) P.S. bij dimensionplus doen ze al hun oude posters of posters die ze teveel hebben weg...ik heb ff een xbox poster van oddworld,doa3,rally sport en amped gescored... Maar ze hebben nog een hel bak vol...ps2/ngc en xbox posters... dus als je in doetinchem woont (of omg.) dan zou ik ff langs dimplus gaan...
Ik heb er eergister 2 gescoord(althans...vrouw heeft ze opgehaald) Een voor Crosis en een voor mij Bruna was dat, dus daar moeten ze nu te vinden zijn. Tjauw!