Own4live1337: heb nog niet zolang een xbox dus zal wel fijn vinden als mensen me toevoegen, kunnen we samen potje spelen Games: CoD:BO Halo reach, Gears of war 1,2
GC: maximeBuffalo Games: Pes 2011, F1 2010, Red Dead Redemption, Gears of War, Modern Warfare 2, Homefront MP Demo
Gamertag, zie hieronder Michaelholyman dus, voeg maar toe! Ik speel op het moment vooral Modern Warfare 3, Forza 4 en Fifa 12
ToniSirReal Games: mw3, blackops, forza 4, rdr, mass effect assassins creed, alan wake etc... Recreatief, kd 0.75 Na 22.00 38 jaar
Gamertag: MentalMarco Games: Verschillend, op het moment Forza 4, Assassins Creed Revelations, Battlefield 3 en binnenkort Rayman Origins, Alice Madness Returns Op dit moment erg verslaafd aan Batman Arkham Asylum, wat een heerlijk spel is dit \o/
Gamertag : Daan2578 Games : Is nogal lastig te zeggen, maar laatste tijd vooral Modern Warfare 3. Ik ben beginnend xbox-er en mijn verdere games kun je in mijn lijst bekijken. De lijst zal in 2012 vast wel een stuk uitgebreider worden naar mate ik meer games heb uitgespeeld!
Gamertag: Simone3FM Games: Forza motorsport 3, Crysis 2, Modern Warfare 2, Fable 3, Lego Harry Potter years 1-4.