Het zou niet alleen vet zijn, het is ook zo. er zit een beat detectie systeem in waarmee je dus je eigen muziek kan gebruiken en toch op de beat van de muziek de juiste ontploffingen en dergelijke komen.
jippie.. zat ik al op te wachten, ontploffingen, waar zijn de Worstelgrepen? Waar zijn die knuppels? waar zijn de Blazin Moves? enige wat ze moesten veranderen was de camera, gooien ze het hele spel om.. als ze moeten vernieuwen doen ze het niet(uch uch Fifa 04,05) en nu moeten ze juist NIET! het spel veranderen, en dan doen ze het toch..
http://www.youtube.com/watch?v=5QW_7J-0GgE&mode=related&search= Filmpje van the Game + andere trailer http://www.youtube.com/watch?v=xVUxXcK34PU&mode=related&search=
Ik vind dat schratchen ook een beetje nep. En ze doen alleen maar de zelfde moves de hele tijd. Ach we zullen het zien wat het wordt. Kan niet wachten tot de demo.
Hey Brendon! (toch?) sorry voor de offtopic Dus als ik het goed begrijp is de blazin eruit? Nep hoor... Zag de hele tijd in die demo explosies voorbij komen... Vond ik niet echt vet ofzo....
shit die graphics worden wel speciaal op een HD tv denk ik die blazin moves vind ik niks bijzonders dus dat maakt niks uit enige waar ik bang voor ben is dat vechters met de zelfde vecht stijl allemaal de zelfde moves hebben
Ik weet dat je je eigen muziek kunt gebruiken in de game (offline) maar ik vraag me af of je online nog steeds je eigen muziek kan kiezen of dat je dan gelimiteerd bent aan de soundtrack van de game. Weet iemand hier iets over?
denk hetzelfde maar deze game heeft wel wat met dat scratchen vind ik, alleen om dat alleen maar te gebruiken is wel leuk om dan als afwisseling een blazin move'tje ertussen door ofzoiets en als er bepaalde vechtstijlen inzitten... want niemand is hetzelfde dus ook niet qua vechten
ik vind dat scratch gedoe misschien leuk als optie, als een andere mode, maar niet een volledig spel..
Vorige week donderdag geloof ik...jammer maar hoop dat ie snel komt. Wil wel graag checke of dat scratche een beetje werkt.
ik d8 dat die vandaag op de marktplaats zou staan maar hij is er nog steeds niet iemand die de datum weet hier?