and the person behind door no. 1 is... maar waar blijft de demo, Spoiler het is gewoon een schijtgame en niemand wil het spelen omdat het pokkelangzaam gaat, denk ik
Ik was een groot fan van DJFFNY, met gave blazinmoves etc! (Dat metrolevel was mijn favoriet) en de levels + story waren ook aardig goed uitgewerkt. Heb eens wat rondgekeken op allerlei trailers maar het lijkt me een beetje een teleurstelling te gaan worden. Het spel gaat erg langzaam en de moves zijn oom minder. Die explosie's vind ik toch wel een beetje jammer, als je dan iemand naar de rand van een ruimte gooit, komt er zo'n stomme explosie waardoor die rapper de lucht invliegt. NEE!!! Ik wil publiek en vette blazinmoves. Beetje jammer dus, maar ik zal het wel werkelijk zien op de demo.
gekkegijt!!!! http://xboxyde.com/news_3989_en.html met deze filmpjes ben je wel ff zoet Kijk die gezichte dan echt ziek! en het nieuwe level "the club"
die 22 vechters op xboxyde zijn dat ze allemaal??? ik hoop t ni....ik mis busta,dmx,N.O.R.E,ice T,Joe Budden,Capone en nog een paar. en eventueel meer nieuwe als een LL Cool J of Nas of Jay-z of lil wayne
volgens ownage.nl komt hij vrijdag pas... of is het morgen vrijdag? nee tog? ja of eigenlijk wel... op dit tijdstip dan
vette shit!!!!!!!!!!! Ik kan niet wachten tot ie klaar is... 4% nu. thx for het nieuws BlueEyedNigga. 12% nu
Echt geen goeie demo. Controls worden volgens mij niet uitgelegd en je kan niet eens winnen ofzow. Na een paar minuten button bashen word je gewoon terug gestuurd naar het hoofdmenu. Wel mooie graphics btw, maar de demo is een tegenvaller. En de gameplay is ook behoorlijk traag EDIT: Controls kan je wel zien door op start te drukken tijdens het vechten. Jammer van de korte spelduur
Slechte game! Controls zoals gezegd zijn dom, vecht heel langzaam. Plus het ziet er niet zo goed als op de filmpjes. Totaal geen AA