wat een shit demo en deze game is voor mij echt geen 60 euro waard alle goede dingen uit de vorige def jam zijn weg....(blazin moves,publiek,wapens).... het ziet er wel supermooi uit maar dat is dan ook het enigste, ik w8 wel op Virtua Fighter 5... ooh ja en die scratch shit slaat nergens op
Sorry voor de fans maar ik heb de demo gespeeld en vond het pure crap. Gewoon de gameplay de controlls en al die explosies veels te veel veels te overdreven gewoon niet mijn ding.
Net de demo gespeeld... Vond er geen klap aan! Die scratch moves zijn te dom voor woorden, en die bouncende achtergronden trek ik ook niet... Geef mij maar een rauwere fighter... Zal er niet eens een goede K1 game komen? \o/
Heb zojuist de demo gespeeld. Sorry dat ik het zeg, maar wat is dit een ongelofelijke boutgame. Schande gewoon.
Zonde he !! er zat zeker wel potentie in .. de grapics zijn super alleen de gameplay is echt te gaar voor woorden !! ECHT ZONDE ! veelste langzaam en veelste weinig moves .. alleen maar dezelfde klappen en schoppen meer niet
ik denk er nog over na als het spel precies het zelfde is als wat ik net gespeeld heb ga ik hem niet kopen.
Ik vind de demo niet zo slecht zoals de meesten hier vinden. Het is wel veel te kort, maar als je de controls onder de knie begint te krijgen is het toch wel leuk. Maar of dat de final game de moeite is om lang te spelen, ben ik niet zeker van.
Maar ligt het aan mij of is er echt maar zo weinig variatie om te slaan dan behalve de X , B , Y , A en schoppen als je die trigger omlaag doet en die Grap.. zijn er niet meer moves ??
Heb hem ff snel gespeeld maar wat is dit een schijt game zeg!!!! Hoop dat de echt een stuk beter wordt want dit is pure bagger. Echt zo focking zonde heb ffny helemaal ziek gespeeld zo dope vond ik hem. Echt zonde....
Ik heb niet veel van de game verwacht, en ik moet zeggen het is tog een aardige fight game als je de controls onder de knie hebt
Het valt me wel op dat ik het spel wel een kans wil geven. Ik heb het een aantal keer gespeeld en echt leuk vind ik het niet, maar de graphics en omgevingen die bewegen op de maat trekken me wel. Ik zie het wel.
daar ben ik het nou helemaal mee eens, na een paar keer spelen begon ik de controls een beetje te beheersen en toen werd het best vet. geeft een kick als je iemand opblaast met zown scratch move wel vet *)