Def Jam 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Roberto, 20 aug 2005.

1. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em vanmiddag binne gekregen ;)

2. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    morgen dan maar even rond gaan kijken in de stad hierro, want ik vond de demo in het begin kut, maar nadat ik het onder de knie kreeg vond ik hem erg vet:thumbs:

3. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    yeah, heb net het spel gehaald, ligt al in verschillende winkels. effe checke ;)

4. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    ooh, geweldig spel! de demo doet het spel weinig eer aan blijkt als je het hele spel speelt. tempo ligt duidelijk hoger en de levels zijn echt heel vet. je kunt echt mooie combinaties maken met de muziek, ik ben effe geen ander spel meer aant spelen, dit spel vind ik echt te gek

5. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ga hem denk ik ook halen deze week

6. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nu, en hij is echt vet... de demo is er niks bij:thumbs:

7. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Het lijkt mij een heerlijk spel , maar heb er een vraag over....
    Ik zag ergens screenies en daar leek het op of er ook een soort verhaal rondom het spel heenzat zeg maar, ik ken het spel verder niet echt, maar zit er ook een verhaallijn in of is het echt alleen maar knokken zoals bij spellen als Tekken, Mortal combat enzo...

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    je hebt gewoon dat je kan vechten maar ook dat je een beginnende platen label opricht . moet je maar bij gametrailers kijken daar is volgens mij wat over :)

9. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT: Laat maar

Laatst bewerkt: 22 mrt 2007
  10. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Heb hem vanmiddag gehaald, en na mijn eerste gevecht had ik zoiest van YES!! wat een heerlijk agressief spel is het, maar na een paar gevechten heb ik toch eigenlijk ook wel zoiets van hmm...
    Het is vrij eentonig, het is wel lekker knokken en je kan er best een paar dagen plezier van hebben, maar vind de prijs van 60 euro niet echt waard, er zit jammer genoeg voor mij niet echt een verslaving aan.

11. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb de spel gister gekocht, maar de besturing is moeilijk hoor. Ik zie vaak dat me tegenstander aparte trucjes doet. Bijv. dat ie me pakt en op een benzininepomp/Geluidspeaker/Auto gooit en met zn handen heen en weer beweegt, en die ding laat bewegen ofzo. Weet iemand hoe ik zulke trucjes/moves kan doen?

12. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    dat is het grote probleem van dit spel.

Het is wel leuk hoor dat vechten en dat muziek gedoe, maar ik na een stuk of 5 gevechten is het meer van hetzelfde.

Het aantal moves wat je hebt is echt bar weinig echt jammer, al hadden ze daar meer aandacht aan besteed was het echt een topper.

(ik heb het spel zelf ook btw)

13. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf aan het twijfelen om hem te kopen. Vond de demo leuk maar net niet overtuigend genoeg. Natuurlijk was deze ook VEEL te kort en kan je moeilijk beoordelen. Dit zou dan ook mijn 'eerste' Def Jam spel zijn.
    Zou dit voor een probleem zorgen of zou ik er redelijk snel mee kunnen omgaan? (controls/gevechtsstijl enz...)

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    denk dat je dat wel even bezig zal houden maar wat ik hier hoor voor reactie's heb je toch niet veel andere dingen te doen (eentonig :+) dus kan je gewoon lekker gaan oefenen ;) zal waarschijnlijk een game worden die je bij feestjes speelt om met bv. lil jon je beste vriend zijn gezicht te verbouwen

15. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, ik twijfel echt.
    Anders wacht ik even en koop ik deze 2de hands. Maar heb echt is zin in een fight game, en geen waar ik 50 verschillende combo's kan uitvoeren.

Enige vechtspel die ik tot nu toe heb gespeeld op X360 is Fight Night R3, en daar heb ik mij weken aan een stuk mee vermaakt.

16. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is wel leuk maar had hem in 3 uurtjes uitgespeeld..... op easy dan wel eh:9
    Doe hem nu op hard en is nog aardig lastig ffe kijken hoeveel achievements ik ermee halen kan:9

17. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Na lang twijfelen heb ik toch vanmorgen maar terug gebracht gewoon omdat ik het die 60 euro niet waard vind om hem maar een paar dagn te spelen en dan weg te laten stoffen in de kast, dus ga even opzoek naar een ander spelletje...Maar welke :D

18. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit nou de eerste 1080p game voor de Xbox 360? Er staat iig achterop het doosje dat hij 1080p ondersteunt...

19. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee heb geen HD-TV dus ik let daar niet op, maar op een normale tv ziet het er ook erg strak uit moet ik zeggen.

20. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NBA Street Homecourt en Virtua Tennis 3 zijn ook 1080P

weet niet welke eerder is uitgekomen van de 3

Deel Deze Pagina