1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Def Jam 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Roberto, 20 aug 2005.

1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand zin om een keer de online achievements voor dit spel te gaan halen? Bij dit spel kan je vrij makkelijk veel GS halen als je een beetje samenwerkt.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Je bedoelt met die Ranked Achievements waar je allemaal special attacks moet uitvoeren enz ( Tegenstander tegen benzinepomp gooien enz ). Zoja, ik zou je daar graag bij willen helpen. Alleen heb ik pas gelezen dat EA de Online Servers van deze game heeft gestopt, is dat waar ?

3. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat soort achievements ja! En je kan nog gewoon online spelen, ik heb het eergisteren namelijk geprobeerd en kwam gewoon bij iemand in een match.

4. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Oke, maar hoe flikken we het dan om bij elkaar in dezelfde ranked match te komen ? Kan zometeen wel ff een half uurtje / uurtje, en anders morgen :)

5. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij dit spel kan je volgens mij elkaar gewoon inviten in ranked matches 8) En anders kan je wel een hele specifieke game starten, bepaalde instellingen, en elkaar zo wel vinden. Er is hier echt bijna niemand online. Ik ben nu online, ik invite je wel als je online komt.

6. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon bij dezelfde ''Hood Hangout'' zitten en dan inviten. Als jullie ook voor de 50/100/200 wins gaan. Moeten jullie Pentshouse doen en als nummer Get Crunk gebruiken. Vervolgens naar de raam lopen en dan omstebeurt ofzo uit de raam laten gooien. Na een tijdje kan je Get Crunk niet meer aan horen 8);) wat een schijt nummer.

7. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tips van de meesterbooster 8) Waarom moet je Get Crunk gebruiken dan? Je kan elkaar toch altijd uit het raam gooien?

Het is wel oersaai om te boosten in dit spel, vooral als je net 100x op taunt hebt zitten klikken en je dan vrolijk connection lost in beeld krijgt 8)

8. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ;) omdat get crunk een dope nummer is en een snelle beat heeft. lost connection is inderdaad kut(ea network \oo/). trouwens ik had 2 maanden geleden gelezen dat de servers gingen sluiten. 1 juli ofzo. gaat dat niet meer door?

9. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee want je kan nog gewoon connecten met elkaar. Wel gaar eigenlijk dat als EA geen zin meer heeft in support, ze het online gedeele gewoon kunnen afsluiten... Kan je dan nog wel customs spelen? Niet dat ik dat nog wil in de helse spel 8) maar anders zou het behoorlijk nep zijn als je het spel nu nog koopt.

10. GHN

GHN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is deze wat meer uitdagender Def jam icon had k binnen 1 dag uitgespeeld

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Dit gaat over Def Jam Icon, topicnaam is nog oud. ;)

12. GHN

GHN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    owkeej owkeej

Laat dan maar zitten ;)

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb gister nog Icon gespeeld. Fight for NY blijft vetter. Maar heb wel respect voor de makers dat ze wat nieuws probeerden dat met dat scracthen is echt goed bedacht en was vernieuwend. Hoop dat er een nieuwe Def Jam komt want het vechten vond ik altijd tof.

Deel Deze Pagina