Hoe moet je schieten met deze game dan?? net zow crap als dead by degrees zekker laat die guns maar achter wegen en gewoon nieuwe wapens zoals een bijl ofzow!!
FF een quote : Dus hij komt ook op Xbox 360 uit en je ziet nu ook wat meer info over wat je kan kopen
Dat moet vast 2006 zijn En dat huise kopen is super vet..Hopleijk kan je nu ook meer vriendinnen kiezen en dat je zelf je gangleden kan kiezen.
pffff...nog steeds geen nieuws over defjam3,achja ik haal hem toch niet meer, ik wil geen EA games meer kopen omdat ze niet exclusive zijn en meestal nix aan zijn,allemaal uitgemolken spellen(alleen defjam 1 en 2 speelde ik zeer vaak)maar 3 komt toch maar niet in huis.......voordat ik rare reacties krijg...DIT IS MIJN MENING
En toch een hele rare bekrompe mening. Je spreekt je zelf ook tegen, eerst zeg je er is nog geen nieuws over en daarna begin je erover dat je hem niet gaat kopen omdat 'het toch wel niet boeiend zal worden'. En dat weet je wel alvast, terwijl er nog niks over bekend is. En hé als deel 1 en 2 goed zijn zou misschien deel 3 dan ook stieken goed zijn?
Goed nieuws man, ik kijk er al naar uit. Is het al bekend op welke consoles hij gaat uitkomen? Heel toevallig, ik heb sinds oktober ofzo niet maar aan deze game gedacht, en precies gister dacht ik er weer aan, en nu is er ook nog eens een releasedatum bekend. Gaat gruwelijk worden imo !!
Nog steeds niks nieuws over deze game.. ff offtopic: is def jam takeover op de psp anders dan Def jam FFNY??
Is er al iets meer bekend over dit spel? Het lijkt me sterk dat hij 1 juni uitkomt. Op die link van Wessiej zie ik alleen dit staan: Pre-Release Ships 9/1/2006...