heel erg hoge kick! (om Kameo ff te stangen ) lijkt me een topgame en er is idd erg weinig over bekend, het zal me niks verbazen als het nog dik een jaar duurt voordat ie uitkomt.
Goed gezocht! Heb hem zelf niet gevonden met de searchfunctie! My bad, terecht opgemerkt. Dit topic is al een lange tijd open, heeft wat meer inhoud / informatie en zowaar zelfs screens van de game. Daarom blijft deze gewoon open.
ik weet verder niet of dat veel wilt zeggen, maar op IGN heeft ie ook zijn eigen X360 pagina http://xbox360.ign.com/articles/642/642881p1.html
Tja, ik had het ook maar gehoord. Ik hoop trouwens helemaal niet op een PS3-exclusive want ik wil deze liever op de 360, in verband met Xbox Live.
ik loop ook neit echt warm van de screens maar heb er wel vertrouwen in, het is elk deel weer hetzelfde met het online gedeelte erbij is het een en al feest voor mij
wtf, die gast wordt 3x vol in z'n gezicht geraakt en doet helemaal niet zijn hand naar z'n hoofd van de pijn ofzo !!
het lijkt me veel vetter dat je iemands gezicht tot appelmoes kan slaan, dat ie ligt te creperen van de pijn, en dan nog ff een mooie taunt doet, todat je hem vol in zn gezicht schopt.... maar wat niet ís, kan komen