Vorige was idd erg goed, hoewel beetje kort en gemakkelijk wellicht. De eerste filmpjes van Icon zagen er echter belachelijk slecht uit (vond ik). Deze nieuwere filmpjes zijn alweer wat beter. Dus hopelijk kunnen ze het nog wat verbeteren
Het ziet er wel allemaal goed uit qua graphics, maar dat gezeik met die beat is gewoon dom. Dat ventje wat je vanuit het tankstation met die brandblusser in je smoel spuit vind ik nog enigszins kunnen, maar die helicopter en die auto wat je "slaan" vind ik grote onzin. Wat Goiz en ik ook al eerder aangaven...het hele Def Jam gevoel zit hier gewoon niet ik. Ik zie geen snelheid, geen verschillende stijlen, geen counter-moves...niets van wat DJFFNY zo'n brute game maakte. Het kan natuurlijk zijn dat ze dit nog even geheim houden tot de game daadwerkelijk uit komt, maar zoals het er nu uit ziet wordt dit niet mijn volgende DJ. @ Apoc, DJFFNY was opzich nog niet eens zo'n "onrealistische" game buiten de "blazin" moves om. De stijlen, grepen, stoten, trappen, counters...dat zijn allemaal dingen die gewoon mogelijk zijn. Ook de arena's in DJFFNY waren echt wel realistisch met dat publiek en de objecten waar je je tegenstanderen helemaal mee kon verzieken. Da's toch heel wat anders dan een helicopter die je met z'n staartrotor voor je bek slaat...
Vind het erg jammer. Maar wat ik tot nu toe heb gezien ben ik het volledig met je eens. Het is geen Def jam meer Geen blazin moves zou ook erg jammer zijn!! (wat ik nog niet gezien heb) En wat je zegt,het publiek in ffny was gewoon vet. Maar die chopper die je een stoot geeft is echt te gaar...:{
zoals ze zelf aangaven is het meer een gipimpte Fight Night geworden, het is dezelfde enginge en het speel hetzelfde, en dat vind ik helemaal niet slecht, tuurlijk hadden ze de gameplay niet hoeven te veranderen maar kvind het niet erg dat ze het hebben gedaan.
Ik vind het hele stijltje wel wat hebben alleen die auto en die helicopter tsja.... ik weet niet welke psychopaat dat bedacht heeft maar het gaat helemaal nergens over.... voor de rest een leuke game
op teamxbox forum ging het gerucht dat er eind jan/begin feb een demo van kwam (samen met nba street:homecourt) Hoop dat het waar is. Dan mogen we zelf ondervinden hoe de game nu echt speelt!
gast zo noemde die makers het zelf in een interview. En ja dat is het toch ook een beetje? vechtsysteem werkt ongeveer hetzelfde en de setting is met rappers en bling bling en zooi.
Weet iemand of Def Jam: Fight for New York backwards compatible is? Deze kost nog maar 15 euro. Hij staat nog niet op de backwards compatibility lijst maar ik kwam wel dit interessante filmpje tegen: Backwards compatibility: An interesting video ( Vanaf 10:10 ) "RAZurrection sent me this very interesting video showing some non officially compatible Xbox games running on Xbox 360, with more or less bugs. His method was simple, simply trying the OXM demo discs who all launch directly. Looking at this, I'd say the compatibility list could be much larger very quickly."