1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

def jam :fight for NY

Discussie in 'Algemeen' gestart door DuttY_r0cks, 13 sep 2004.

  1. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    maybe omdat je niet van gangsta rap sfeer houd
     
  2. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vond deel 1 super, echt bruute moves en vooral fe sfeer van het spel stond me heel erg aan. Ik vind de muziek vreselijk, als er iets is wat ik haat is ut rap & RnB maar goed, da kende uitzette :D

    Persoonlijk denk ik (na het zien van ut extreme aantal filmpies) dat deze game echt vet is, de moves zijn nog beter uitgewerkt en het geluid vind ik persoonlijk helenmaal geweldig. Ook de zeer uitgebreide "story" mode lijkt me echt super, vooral na het zien dat je character volledig customizable is dus het hoeft niet persé een "gangsta style" menneke te zijn. Ook is er gelukkig voor iedereen wat wils op het gebied van vechtstijlen, ik weet nie of het waar is maar volgensmij kun je 3 van de 5 vechtstijlen combineren of gewoon focussen op 1 bepaalde stijl, dat klinkt ook wel lekker...

    Ik ga deze wel kopen, lijkt me echt een heerlijke game :)
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2004
  3. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    wel jammer dat je niet met een bestaande persoon in de career mode kan spelen bijvoorbeeld met ludacris ofsow want na 1 keer met een custom mannetje uitspelen is het lol wel der af
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    heeft ie eigenlijk costum soundtrack?
     
  5. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Goeie vraag, dat zou heel mooi zijn. Ik hoor liever In Flames of Stone Sour door me speakers knetteren als ik iemand in elkaar aant beuken ben, die rap shit is echt vreselijk, aan de ene kant wel jammer dat ze het spel op dat genre gericht hebben maarja, kutmuziek betekend niet meteen dat ut spel verziekt is :D
     
  6. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    nee man geen custom soundtrack by ea heb je dat nooit , dus voor de mensen die rap haten is dat wel een beetje k*t
     
  7. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Burnout3 gaat het wel hoor dus wie weet bij deze game ook.
     
  8. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    ow goed van ea _O_
     
  9. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    hey weet iemand hier de echte release datum want van de ene hoor ik dat het 7 okt is en van de ander 1 okt en ga zo maar door ..
     
  10. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    The Story Mode is Def Jam's greatest strength. What I'm about to say may be shocking, it may be controversial, but damn if it isn't true -- Def Jam: Fight for NY's story is better than Fable's. Yes, the story of a fighting game is actually better than that of Microsoft's excellent RPG. In fact, this is probably the best story ever seen in a fighting game. That's not too hard, since most fighting games feature very bizarre and almost incomprehensible storylines.


    staat op de site van ign
     
  11. Dark Knight

    Dark Knight Vulcanus

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste game vond ik erg leuk om met vrienden te spelen. Het zier ernaar uit dat ook deze enorm vet gaat worden, vooral de verschillende vechstijlen en de wapens. :)
     
  12. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    jah jah hem em net binnen hy komt 22 okt in usa en 7 okt in nl maar hy is nu al gereleast heel vaag eigenlijk maar def jam is leukkkk te veel charatars om te kiezen goeie soundtrack mooie graphics en een heeele leuke story mode waar je ongv. 8 - 10 uurtjes over doet laterzz ga weer spelen :D
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2004
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    Hey ik krijg hem ook vandaag hijs vandaag uitgekomen in amerika en volgende maand hier d8 ik ik laat je mij mening wel horen zodra ik hem heb :)
    Laters Servantes
     
  14. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
  15. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    shit man multi player is echt grappig alle poppetjes schelden elkaar uit en overdreven moves kan gewoon niet meer stuk dit moet je een keer met je vrienden gespeeld hebben
     
  16. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ahh ik word gek, strax gaik dit spel leuker vinden dan DoAU! Serieus, ik heb net Gamespot Review gelezen/Gezien en ben echt heeel enthousiast
     
  17. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0

    ik zou zeggen ga naar je lokale gamesboer en ga em ff checken hys zo leuk he j begint met iets 12 poppetjes en je moet 56 poppetjes unlocken ik heb pas iets van 13 geunlockt ben nog wel paar dagen bezig met alles unlocken
    en je hebt ongelovelijk veel modes ik zou zeggen ga em morgen vroeg al halen O-)
     
  18. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Is een grote verbetering tov deel 1 no doubt..story mode, create charachter etc is erg uitgebreid. Graphics en presentatie zijn top notch, soundtrack is ook oke (me love hiphop :))
    Maar...het blijft het natuurlijk een worstelgame, waarmee ik wil zeggen dat het vechtsysteem niet zo diep is. Daarom zal deze game mij niet al te lang bezig houden denk ik.
    Toch zeker de moeite waard
    graphics 9.2
    presentation 9.5
    lastability 7.5
    gameplay 8.5
    overall 9
     
  19. just because

    just because >Jeppie NL

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dan ff iets anders, dit spel bevat de SLECHTSTE manual OOIT, het is dat ik defjam 1 heb gespeeld dat ik een beetje weet wat ik moet doen, maar al die nieuwe dingen ik snap er gewoon geen drol van en zit nu op 50% van de single player en weet eigenlijk nog niet hoe je nou tactisch moet spellen, het is voor mij eigenlijk meer een button basher. Die combos zijn namelijk best complex ik hoop dat er iemand een goede Gamefaq heeft ofzo die dit wat verduidelijk,

    verder... is dit echt een wijs vechtspel!!!! die tricks zijn te gruwelijk
     
  20. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    als je story mode doet, wordt het imo wel goed uitgelegd..
    Y (of x) = punch x (of y) = kick, b = run, r = block, a = beetpakken
    y,x of a in combinatie met L is hard (punch, kick of beetpakken)

    als je vasthoudt dan kan je met y en x bepaalde moves doen
    met a + richting duw je, je tegenstander

    als je tegenstander op de grond ligt is het x of y om moves te doen en a om hem op te pakken
    combo's is gewoon combinatie van x en y

    om wapen te pakken gewoon die richting in lopen
    wapen gebruiken = x en y

    als je blazin (special) hebt gewoon rechter thumbstick een bepaalde richting in om hem te activeren..dan tegenstander beetpakken en nog een keer rechter thumbstick om je special te doen
    kind kan de was doen
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2004

Deel Deze Pagina