1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

def jam :fight for NY

Discussie in 'Algemeen' gestart door DuttY_r0cks, 13 sep 2004.

  1. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    klopt..maar je tegenstander moet wel weinig health hebben anders lukt het niet
     
  2. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan ook in die plaats waar je crow verslagen hebt, hem zo meteen door de raam meppen
     
  3. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    cool wist ik niet
     
  4. InDo-Flava

    InDo-Flava What's Ya Flava

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Mannetje moet "Danger" zijn en jij Blazin'.
    Zelfde principe als K.O slaan met je Blazin' alleen doe je dan een 'level-move' (ik noem het maar zo).
    Ik snap alleen het nut niet van die "auto" level (niet in Story): 2 dikke Hummers aan beide kanten en er staat dat je om een auto vecht, maar het is eigenlijk een normale level.
     
  5. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    als je die gast iets van 3 keer op zun eigen auto ramt, dan is die auto kapot en heb je ook gewonnen, je moet dat wel doen als je alle trophies wilt hebben
     
  6. InDo-Flava

    InDo-Flava What's Ya Flava

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok,
    ff over die trophies:..
    heb je daar ook wat aan?... Ik bedoel.. krijg je iets specials als je alle trophies hebt?
    Want ik mis een paar trophies in Story, maar ik heb geen matches meer :confused: .. teringzooi :mad:
    als je nl. wel iets speciaals krijgt dan denk ik daar ff aan als ik een nieuwe Story begin..
     
  7. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het niet weten of je er iets speciaals voor krijgt :confused:
    maar is wel leuk om te showen aan je maten dat je alle trophies hebt *)
     
  8. CecilBDemented

    CecilBDemented demented 4 ever

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel heeft mij dus een xbox controller gekost he
    allereerst is de besturing stroefjes
    gaat het spel soms erg snel achteruit in framerate,
    en is de story mode unfear. :mad:
    ik zit de story mode te spelen. maak een character die eigelijk nog niks kan.
    en ga vechten leuk :{ . ja best wel als die game mee werkt en de besturing wat soepeler liep, nou ik wordt dus continue gemat. maar blijf proberen naar een paar potjes zijn mijn handen
    verkramd en doordat mijn vingers niet meer mee werkte viel mijn controller uit mijn handen. en ja direct stuk? raar lijken zulke robuuste controllers nou ik weet een ding wel. ik baal ervan
    want nu kan ik dus ook nog een nieuwe controller gaan kopen.

    en heb nog geen lol aan def jam beleeft :'-( . terwijl als ik deze berichten lees het een leuke game is. geloof het best alleen de besturing is een kwelling.

    hoe kun je het beste de story mode(alle modes) aan pakken zonder verkramte vingers te krijgen. en een beetje easy de tegenstander killen.
    zonder weer het gevaar lopen dat mijn controller stuiderd.
    was trouwens maar 1.5 meter die val en voor mijn gevoel viel het niet hard!
     
  9. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Is het verders wel een goeie game?Die customize shit lijkt me strak.Zo'n vette pimp met 100 kilo aan kettingen om z'n nek... ik zie het al helemaal voor me :D
     
  10. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    @ cecilBdemented
    de besturing is volgens mij en alle andere mensen waarmee ik hem gespeeld heb (stuk of 8 ) gewoon goed. en ik had niet echt veel moeite met de story mode..misschien is het spel te moeilijk voor je of was je controller al een beetje kapot
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2004
  11. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    de gameplay is niet helemaal vlekkeloos.
    Wanneer je bijvoorbeeld van de ene move naar de andere move gaat, loopt dit niet vlekkeloos in elkaar over. ( erg jammer )

    En ik denk ook dat dit spel maar voor 2 of 3 uurtjes leuk is.
    Daarna valt het in herhaling.
     
  12. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je eigenlijk meerdere kettingen teglijk dragen? want op dat plaatje van dialogical heeft dat ventje 2 kettingen maar das mij nog niet gelukt
     
  13. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    heb de game in 4 dagen 3 keer uitgespeeld.

    dus voor CecilBdemented, het winnen is heel erg makkelijk, mijn record is 15 seconden :-D

    en voor Tranq, kan alleen pas op het laatst als je alles kettingen vrij hebt gespeeld, die met die twee kruizen is trouwens wel de enigste bij welke het kan. Gaafste ketting blijft de solar plate!
     
  14. CecilBDemented

    CecilBDemented demented 4 ever

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga het nog wel proberen
    misschien was mijn controller al gaar
    hoe dan ook ik claim wel een nieuwe bij microsoft
     
  15. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    uuuuh fout der is er nog 1 met 2 kettingen :p
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    als je geen vrienden hebt wel..multi blijft cool
     
  17. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    maar wie heeft er nou geen vrienden om flink mee te gaan gamen? 8)
    ik ga zowat elke vrijdag naar paar maaten of hun komen hier heen lekker een avondje (soms nachje) zitten gamen, met wat te zuipen en te eten. zwaar gezellig is het dan altijd :D
     
  18. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    shit... deze game is echt hard... heb story mode nu 2 keer uitgespeeld... bij de 1e had ik bij een paar extra battles verloren... maar m'n 2e mannetje heeft alle stats op max... en alle trophies halen kan zowieso niet... want je hebt trophies die je krijgt als je alle stats op max hebt en je hebt een die je krijgt als je alle blazin moves hebt unlock... en die Dev points kan je alleen in story mode krijgen... en je krijgt nooit genoeg voor allebei...

    en een tip om alle mannetjes te unlocken aangezein je ze niet allemaal in story mode krijgt... ga naar battle.. doe free for all... 4 fighters... en ze gewoon ff alle 3 slopen... na ieder potje krijg je dan 15 reward points... ff doorsparen en je hebt alle mannetjes... zo heb ik het ook gedaan... het zijn er wel belachelijk veel....
     
  19. sirs2

    sirs2 Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je geen vrouwtjes personages zelf creeren? *)
     
  20. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18

Deel Deze Pagina