1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Def Jam - hulp bij moves

Discussie in 'Algemeen' gestart door wc-bril, 30 sep 2004.

  1. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog niet zo heel ver, vandaar dat ik nog niet zo veel dev points krijg.
     
  2. X-Box-Ace

    X-Box-Ace Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    duw in de richting van je tegenstander als hij gaat slaan, dan pak je z'n arm/been beet en duw je'em weg.

    beste combo's:
    als je begint maakt het niet zoveel uit wat je doet, de mannetjes zijn makkelijk te straffen. later in het spel gebruik ik vaak 1 of 2 keer slaan en dan pakken met A voor een greep/submission/tegen de muur gooien. blokken doe ik bijna nooit alleen bij Xzibit en Crow werd de blok knop gebruikt..

    Fat Joe is niet zo moeilijk als je weet hoe je 'em aan moet pakken (geldt voor de meeste ventjes) er komen meer van die tegenstanders die je niet zomaar kan gaan slaan omdat ze je anders hard afstraffen. het is erg handig om snelheid en upper body of lower body zo hoog mogelijhk te zetten. dan kan je dicht naar je tegenstandere toe lopen 1 keer slaan of schoppen en dan meteen beetpakken. omdat ze je dan vaak blokken werkt dat bijna altijd.

    mijn favo vechtstijlen zijn streetfighting, wrestling en submission. DEV points gebruiken voor upp. body, speed en toughness (in die volgorde). health zo af en toe en lower body kan je dan vergeten. krijg je een fijn sneel en hard slaand ventje dat heerlijke wrestling moves en submissions beheerst.

    er is trouwens wel verschil tussen de Blazin' moves qua schade en wat ook belangrijk is is dat als je "Coole moves gebruikt"=die veel dev points kosten je meer kans hebt om een crowd favourite te worden, krijg je weer meer geld voor.

    als money maker gebruikte ik bij de 1e 20 gevechten soms wel 4 keer een blazing move per gevecht, die gevechten win je vaak zonder al teveel moeite door simpel 2 of 3 keer te slaan en dan een grapple/submission te doen. zo bouw je ook je blazin meter sneller op.
     
  3. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Kmoet nou tegen Fat Joe. Die knaap pakt mij de hele tijd vast, das vet irritant. Counterattack lukt me niet zo vaak, ik schop en mep hem met L-trigger in houden, dat werkt wel aardig maar na een tijdje niet meer. Iemand tips?
     
  4. X-Box-Ace

    X-Box-Ace Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    fat joe-> gewoon slaan, 1 a 2 keer en hem dan tegen de muur van die kooi gooien....niet te vaak slaan want hij countert makkelijk en doet dan een harde worstelmove.
     
  5. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb meteen in het begin mijn speed opgebouwd en hiernaast ook dev points opgespaard zodat ik zo snel mogelijk die extra vechtstijlen kon krijgen.

    zow heb ik hem uitgespeeld maar ik heb in het begin ook moeite gehad met ice-t, want die is dan ook gewoon nog veel te sterk...
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Niet vergeten om - als dikke joe - tegen die muur aanzit hem weer vast te pakken zodat em er hard tegenaan smijt of whatever... Als je dit achter elkaar doet moet het geen probleem zijn. Origineel is anders, maar dit is wel effectief :)
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je niet eeuwig achter elkaar aan doen, op-den-duur staat ie sneller op en dan kan je 'em niet meer grappelen, dan moet je ff slaan en dan pas grappelen, maar idd wel effectief + een vet filmpje }:]
     
  8. X-Box-Ace

    X-Box-Ace Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien handig om te weten als je'em hebt uitgespeeld, (erg fijn om Crow door het raam te pleuren). kan je na de aftiteling verder gaan met je profiel in story mode. je krijgt dan allerlei gevechten als free for all tegen stingray (kan je die ook unlocken, maar als je deze gevechten verliest kan je niet kiezen voor retry!!!) of een 2tegen2 toernooi samen met fat joe.....
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik, die MOET je winnen, anders haal je wat dingen niet die je ook nóóít meer kan halen :'-( Daar komt nog 'es bij dat het gewoon kut is als je in het hoofdmenu naar je profile zit te staren en eronder staat: 649/650 items unlocked _0/ |:-
     
  10. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet hoe je die special moves moet doen. Ik heb Streetfighting en heb nu een paar moves unlockt. Maar dan moet je je rechter thumbstick bewegen, maar in combinatie met wat dan? Want als ik alleen maar m'n rechterthumbstick beweeg, gebeurt er niks...
     
  11. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Vastpakken en dan rechter thumbstick bewegen in de richting waar je move staat
     
  12. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kun je het beste doen als je tegenstander op de grond ligt? Hoe gooi je hem bijvoorbeeld weg, het is een keer gelukt, maar ik weet niet meer hoe...

    Dat van die special moves is gelukt, thnx :)
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2005
  13. Hermaniak

    Hermaniak Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    3
    ^het beste is om hem gewoon op te pakken, hij zal dan even draaierig zijn en dan weer tegen de railing aan te gooien. Om iemand vanaf de grond weg te gooien heb ik nog nooit van gehoord.
     
  14. Hermaniak

    Hermaniak Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    3
    Nu heb ik zelf even een vraagje...Ik had al gelezen dat als je die laatste paar Free 4 all fights niet wint, je dan 649/650 items hebt...wat ik nu dus heb op 1 account.
    Wat als ik die nou wel allemaal win...wat krijg ik dan?
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan staat er 650/650 items unlocked;)
    Ik geloof dat je nu niet een special move hebt, maar ik weet het niet cker.
     
  16. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe gooi je hem dan weg als ie staat? :)
     
  17. X-Box-Ace

    X-Box-Ace Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    het gaat om 1 blazin move die je dan mist, als je wint kun je Pogo-stick en nog een speciale move unlocken....kosten wel erg veel dev points, 5000 meen ik.

    als je tegenstander op de grond ligt, druk je op A, dan pak je hem op, probeer hem dan weer met A te pakken en stuur met de joystick in de richting van een muur ofzo....
     
  18. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik ben nu al op 95%, ging echt veel te snel. Maar nu moet ik toch zo'n debiel gevecht doen... Ik moest nog 1 laatste ding doen van Crow (Snoop), het afmaken van Blaze. En dan moet je met een half dode Blaze tegen Magic en Trick heten ze geloof ik vechten.. Maar dat is toch niet te doen? Binnen de kortste keren is Blaze dood en met een beetje pech is Trick dan ook nog Blazin'. Hoe moet je dan in godsnaam in je eentje die twee gasten aankunnen? Ik word er echt gek van, het lijkt echt onmogelijk...

    Nog een vraagje: waar kun je zien hoeveel uur je al gespeeld hebt, volgens mij is dat echt maar heel weinig...
     
  19. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel degelijk mogelijk om Busta en FJ te verslaan (het is me gelukt op easy en op normal). Ik kan je niet echt een fantastische tip geven, maar je moet gewoon je tegenstander ergens tegen aan punche of kicke zodat ie ff uit de tijd is en dan vast pakke en dan de shit uit hem schoppen. Het is ook een kwestie van geluk of pech soms...

    Als je net het spel opgestart hebt en op start hebt gedrukt, zie je allemaal vakjes (career, multiplayer enzo). Je drukt dan dat vakje waarmee je verder kan met je career en dan kun je een profiel kiezen, die je hebt aangemaakt, en dan staat het rechts van die foto van jouw fighter.
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2005
  20. X-Box-Ace

    X-Box-Ace Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    da's idd 1 van de lastigste gevechten (samen met het laatste bonus-toernooi)....je moet snel zijn. het snelst iemand uitschakelen doe ik meestal door eerst te kijken of ie graag blokt. sla hem 3 keer, als ie niet blokt dan doorslaan, blokt ie dan pak je hem en doe je een move....vervolgens 2 keer slaan en hem dan hard pakken en een greep te doen, zodra ie ligt help je hem overeind en pak je hem meteen weer beet en gooi hem tegen de muur, wederom pakken en aftuigen, dan is je Blazin meter vol.............
     

Deel Deze Pagina