1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Def Jam - hulp bij moves

Discussie in 'Algemeen' gestart door wc-bril, 30 sep 2004.

1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    naast de pogo-stick kun je ook nog die 'touwtje-spring' move unlocken.. Die is echt uber :D Je pakt de tegenstander bij de enkels en begint te touwtje-springen... elke keer die kop van je tegenstander flink hard over de grond.. :+

2. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor de hulp, het is gelukt :)
    Dat met die Free For All's die daarna komen, die heb ik niet in 1 keer kunnen winnen... Kan ik nu nooit meer alles helemaal unlocken?? Dat zou ik echt debiel vinden... Ik heb de Story Mode voor 100% dus...

3. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ontdekt dat je ook vechters met die punten kan unlocken :) Maar ik had 700 punten nodig en je krijgt er 5 per gevecht, dus dat werden 140 gevechten... Ik heb nu die cheats gebruikt dat je er in 1 keer 100 krijgt, maar dat kan maar 5 keer... Weet iemand hoe je nog meer makkelijk punten kan verdienen? (Vechten tegen een player 2 die er helemaal niet is heb ik ook al gedaan, maar dat ben je na 4 keer ook wel zat :+)

4. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het spel uitspeelt heb je bijna alle fighters al unlocked. Dus die 140 gevechten hadden niet gehoeven :cool: .

5. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik heb ze niet gedaan hoor :) Omdat het me een beetje teveel was, heb ik dus code gebruikt dat je 100 punten erbij krijgt... Maar dat kan maar 5 keer. En ik heb die Free-For-All's op het laatst niet in 1 keer gehaald, die zijn dan gelijk weg, echt debiel... Dus heb ik niet alle fighters. Maar de vraag was dus of je nog op een andere manier die punten kan verdienen... Het mogen dus ook cheats zijn (Maar dus niet CROOKLYN enzo want die heb ik al gedaan), ik heb namelijk ook geen zin om 30 gevechten te doen voor die laatste 2 fighters...

6. Hermaniak

Hermaniak Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ja dat kan, via battles te doen. Een Team-battle levert je 10 points op en een gewone battle levert je 5 punten op.

7. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf ?! :{ De 1e ronde in de foundation lukt me niet..heeft iemand tips ?

8. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij alsjeblieft helpen ? ^^

9. X-Box-Ace

X-Box-Ace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    valt weining aan te tippen...
    2 keer schoppen/slaan en dan pakken met A voor een leuke move...

10. JeePee

JeePee Guest

Ik weet niet of deze tips al zijn langs gekomen, maar ik zeg ze maar ff:

De beste aanval om iemand mee te slaan is de 'Haymaker'. Deze kan je gebruiken als je de vechtstijl 'streetfighter' hebt. Je gebruikt hem door de linker trekker in te drukken, tegelijk met het 'slaan' knopje (weet ff niet meer welke dat was ;)) Deze aanval is ook te gebruiken om iemand mee KO te slaan. Werkt echt heel goed.

Als je dicht langs een muur/paal staat, probeer dan je tegenstander te 'grappelen' met de 'A' knop. Zodra je je tegenstander vast hebt, druk je weer op 'A', maar mik je met het D-pad of het pookje naar de muur/paal. Hierdoor gooit hij hem tegen de muur aan. Als je tegenstander half bewusteloos tegen de muur/paal aan staat, druk je nog een keer op 'A' en je krijgt een stoere aanval, die veel schade levert, en waar je hem ook mee KO kan krijgen.

Als je de vechtstijl 'streetfighter' hebt, zorg dan dat je een 'hard-grapple' maakt op je tegenstander (left-trigger + A). Houd de left-trigger ingedrukt, en druk nu een aantal keer op schoppen, of slaan, of een combinatie daarvan. Dit kan heel sterk zijn, en ook voor een mogelijke KO zorgen.

Als je de vechtsijl 'Martial-Arts' hebt, ren dan op een muur af, en druk vlak voor de muur op schoppen of slaan. (is wel timing voor nodig) en je mannetje vliegt je tegenstander tegemoed met een mooie martail arts move.

Als je in de metro vecht, ga dan op de rails staan. Blijf daat vechten totdat de trein eraan komt. Spring weer op het perron, vlák voor de trein, en door de slome reactie van je tegenstander heb je grote kans op een KO, omdat hij dan onder te trein komt.

Deze tips zijn voor: 'Fight For NY', niet voor: 'Vendetta' :)

11. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn allemaal al eens lang gekomen. ;) :9

12. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik nu al mijn dingen op maximum krijgen?--> Armen, voeten, snelheid ezv. ? Want vroeger...als ik gewoon op Battle mode speelde, dan kwam dat er ook bij. Maar nu komt er gewoon wat geld bij...hoe komt het?

13. X-Box-Ace

X-Box-Ace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    trainen in de GYM......

14. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    Ja...trainen in de Gym! Maar in heel de spel krijg je zoveel punten niet, zelfs al doe je die extra gevechten! Want vroeger kwamen ze ook nog op be mij als ik in Battle mode met mijn ventje speelde...waarom gebeurt dat nu niet?

En soms als ik naar mijn tegenstander toe loop en hem probeer te schoppen, pakt hij mijn voet vast en legt mij op de grond, of als in (met street style) L + Y indruk, dan pakt hij ook soms mijn hand vast en smijt me op de grond... WTF?! Hoe doen ze dat nu?

15. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heet de counter-attack, die kan jij zelf óók uitvoeren! ;)
    Als je tegenstander je gaat slaan druk je op blokken (R) en duw je je pookje richting de tegenstander op het moment dat 'ie gaat slaan. Vervolgens leg je je tegenstander op de grond waardoor jij het initiatief kan nemen. Dus gewoon "R + pookje naar tegenstander" op het goede moment en voilà!

16. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    Pookje...de linkse toch hé? :) Ja, merci!
    En...hoe zit 't dan met die 'vecht' punten?

17. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Het spijt me, je krijgt uiteindelijk niet genoeg punten om ealles vol te krijgen, je zult dus "prioriteiten" moeten stellen. Je hebt wel gelijk doh, ik had ook een keer alles vol kunnen krijgen. Het licht er ook aan hoeveel Blazing-moves je koopt, aangezien dat ook geld kost. (denk ik)

18. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Gooi heb tegen die boxen aan dat helpt ;)

19. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je beheerst op het laatst drie verschillende vechtstijlen. Je kiest dus in het begin eentje uit, bijv. Kickboxing. Later in het spel kan je upgraden met een tweede vechtstijl, bijv. Streetfighting. Hij mengt nu Kickboxing en Streetfighting tot een gemengde vechtstijl. Nog later kies je een derde vechtstijl, bijv. Submissions. Je character mengt nu Kickboxing, Streetfighting en Submissions tot een vechtstijl. Je bent dan dus goed in trappen en stoten, maar het heeft niet echt zin om de hele tijd iemand vast te pakken.

* Sorry als dit al lang gepost is, ik las het en dacht: ik geef maar even antwoord! *

20. JeePee

JeePee Guest

Ik heb 3 characters gemaakt, en bij alle 3 alles vol }:]

Deel Deze Pagina