1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Def Jam - hulp bij moves

Discussie in 'Algemeen' gestart door wc-bril, 30 sep 2004.

  1. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd je kan het beste als beginnende style streetfighting doen want dan kan je iemand tenminste KO'en met een haymaker:9
     
  2. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kan je nou met een wrestling move iemand ko slaan? Met submissions en straatvechten lukt me wel, maar wrestling :confused:
     
  3. JoJow

    JoJow Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    hood

    yow weet iemand hier hoe ik de muts van een vest of jack kan opzetten?
    ik heb alle dingen met een hood al geprobeerd maar het lukt me niet:mad:
    maar een vriend van me krijgt het wel.
     
  4. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    met wrestling moet je een hard grapple doen. dus eerst de linker trekker ingedrukt houden en dan op A drukken..
    succes iig :)
     
  5. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    je hood opzette kan maar bij een paar sweaters.. lang niet bij allemaal :mad: ik baalde hier ook best van maar als het kan dan kan je het op de zelfde manier kiezen als dat je bij een broek je broekspijp bijvoorbeeld op kan rollen. dit kan dus daar je vest te selecteren en dan zipped up, hood up ofzo te kiezen
     
  6. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Thanks! :)
     
  7. JoJow

    JoJow Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx ;)
     
  8. JoJow

    JoJow Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    damn ik weet nog steeds gewoon niet welke sweater dat zijn ik heb alle hood dingen geprobeerd maar bij geen kan ik de hood opzette alleen halfzipped hood down en fullyzipped hood down.. kan iemand er ff een screen van maken welke ik moet hebbe, en anders hebk pech:9
    laters_0/
     
  9. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Een van die sweaters is gewoon helemaal zwart.
     
  10. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er gewoon een aantal proberen en dan kijken welke je kan gebruiken met een hood. Je kan ze ook gewoon allemaal kopen, want hier heb je toch zat geld voor als het goed is :) en dan later in je kledingkast wat knutsellen en doen :+
     
  11. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu voor de 1ste keer die laatste vechtstijl gekozen (die waarmee je je tegenstanders arm/been/nek kunt breken). En nu heb ik ook een 2de vechtstijl geleerd: Wrestling. En mijn probleem nu is--> als ik hem vast pak, dan smijt mijn ventje zijn tegenstander op de grond, maar ik wil nog altijd zijn arm breken! }:] Woe verander ik mijn manier van "vastpakken"?
     
  12. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    volgens mij moest je als je een grapple deed het rechterpookje (schuin) naar boven duwen en dat een paar keer herhalen en hij is K.O
     
  13. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik bedoel geen 'blazing moves' of hoe noemt het ook... Ik bedoel gwn de manier van vastpakken. Ik wil mijn tegenstander in 'submission' stijl vast pakken, en wat doet hij?--> Hij pakt hem vast met 'Kickbox' stijl vast... Kan ik mijn manier van "vastpakken" veranderen tijdens 't gevecht?
     
  14. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    als je submissions en een andere vechtstijl hebt en je doet een hard grapple, dan doe je met de ene aanvalsknop een submission en met de andere aanvalsknop een aanval van die andere stijl..beetje vaag maar probeer maar eens..
     

Deel Deze Pagina