1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Defecte controllers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sjefke, 13 mrt 2003.

1. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb geen problemen, alleen dattie soms te hoorbaar trilt maar dat komt denkik omdat de thumbsticks losser komen te zitten en dan gaan die ook meetrillen.

2. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    heel zelden dat granaatgooi grapje en dat de joystick/A-knopjes niet meer werken..heb ze vanaf september/oktober. Denk dat dit een klein foutje in Halo is, want als ik de Xbox herstart of de controller uitplug/inplug is het weer over...misschien een nieuwe bietsen of is mijn garantie al verlopen?

3. huubmeilink

huubmeilink Guest

soms blijft er wel is een knopje hangen de Y ofzow.........

4. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vooral last van het linker pookje dat maakt een kut geluid als ik hem gebruik

5. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn pookje is ook wat stroef, maar dat komt gewoon omdat ie zovaak gebruikt is :) maar wat je zou kunnen doen is hem ff openschroeven als ie blijft hangen ofzo kijken of je iets vreemds ziet

6. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    TJa das is me allemaal te moeilijk en aan dat geluid raak je ook wel gewend en dat heb ik eigenlijk alleen bij spellen waarbij je gedurende lange tijd het pookje gebruikt..............duzz het valt nog mee

7. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    nou openschroeven vand e controller valt wel mee hoor dat kan namelijk ik zelfs...

8. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    o als jij het kan:D ........nee maar ik ga er nei mee kloten ...ik wee nie waarom maar de controller doet nog en zodra die het nie meer doet draai ik hem open

9. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    bij mij doen af en toe B en A knopjes t niej voor de rets werkt alles goed.....

10. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb fifa vaak dat de a en b knop niet werkt. Echt KUT. Ik heb dat ENKEL als ik de bal met de keeper heb! Dus ik speel met een vriend en opeens belandt de bal bij mijn keeper, er komt een verdediger ik wil passen maar het lukt niet! Grote paniek! Ik wil trappen: NOG MEER PANIEK ALOM!!! Wat nu gedaan??
    Deze gedachte nog niet voltooid of de bal is afgepakt en ik sta
    0-1 achter:mad:
    Echt ambetant!

11. LadyBug

LadyBug Guest

Ik heb alleen last van soms hard trillen (PGR) en van dat granaten gooien bij halo.

Tip: gooi 1 granaat dan doet ie weer normaal en bij hard trillen druk je sticks een paar keer in, dan wordt het minder.

12. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    vet! zal ik eens proberen bij PGR. maar je hebt er bijna nooit last van.

(hoe weet jij dat trouwens, je hebt niet eens PGR *no offense)

13. LadyBug

LadyBug Guest

Daar had ik toen last van toen ik hem geleend had die avond...
    Maar dat met die sticks helpt echt.

14. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar wat hebben jullie tegen elkaar net ook al in suggesties zeg ik jullie ruzie maken

ik heb nog nooit last van een defecte conroller gehad vervelend voor je gaat hij kapot is net je garantie eraf

15. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    DAT is IDD zeer vervelend gelukkig doen mijn controllers het nog:D

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    als je bij halo bv. automatich granaten gaat gooien dan moet je die trigger een heeeel klein beetje induwen als je de xbox aanzet. ik heb het ook met mn logitech controller. er zit waarschijnlijk wat vuil onder je trigger waardoor die blijft hangen.

17. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn controller la tegen de muur kapot gegooit omdat hij het niet meer deed :p Ik vind trouwens wel dathet veersysteem in de duimstokjes minder sterk worden, dus minder weerstand bieden.

18. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dit gebeurt wel bij elke controller na een tijdje. Gewoon een beetje olie tussen spuiten en alles loopt weer als nieuw.

19. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die vorte linker trekkers daar word ik wel soms agressief van...

20. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik had me Xbox gekocht en kreeg er een controller bij die echt gaar was ; de rechter analoge stick was gaar , de X,Y,A knoppen deden het niet en de linker trigger was gaar :mad:

Deel Deze Pagina