1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Defiance

Discussie in 'Games' gestart door Kaneda, 4 apr 2013.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb nu ook maar overcharge gekozen idd, cloak is leuk als je in je eentje sidemissies doet maar bij de arkfalls is overcharge veeel handiger en nuttiger

decoy is bij de arkfalls in de laatste fase volgens mij ook wel handig

spel is wel wat onduidelijk qua uitleggen van de systemen

al die verschillende currencies en goals/contracts/pursuits etc... weet nog niet zo goed wat nu wat is

en de wapen stats vind ik ook erg onduidelijk, ik verpats nu maar alles wat niet groen/blauw/paars is maar geen idee of dat verstandig is :+

craften vind ik ook maar vaag

ene wapen kun je mod slots aan toevoegen , andere weer niet.. maar waarom? geen idee

toch vind ik het wel leuk , er is echt verschrikkelijk veel te doen.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vraagje over weapon class levelling

klopt het dat als ik een wapen vol gelevelled heb , dat dan die weapon class ook niet meer levelt?

dus je moet eigenlijk als je een wapen vol gelevelled hebt hem meteen wegdoen en de volgende pakken?

3. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
  4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    kut, dat had ik wel eerder willen weten

ik loop de hele tijd al met de shotgun en assault rifle die bij de LE zaten :+

ander vraagje,

waar zie ik uberhaupt welk level ik ben qua weapon class? En waar zie ik alle stat bonus dingen die ik verdiend heb?

Laatst bewerkt: 29 apr 2013
  5. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Kan je checken als je equip menu oproept en dan het 1 na laatste tabblad geloof ik. Helemaal naar onder scrollen en je krijgt lijst met wapenklasse levels en voertuigen levels. Wapens moet je idd mee opletten, geen exp meer op wapen dan ook geen exp voor wapenklasse.

Voordelen van clan zijn minimaal, zover ik weet zijn de bonussen die je met bits kan kopen het enige voordeel. Als je zo'n bonus activeert dan kan je ervoor kiezen om die bonus te laten gelden voor de hele clan bv.

Welk wapen je het best kan nemen ligt een beetje aan je eigen voorkeur. Verschillen in wapens zijn echt minimaal en de game draait meer om skills. Een shotgun in het begin van de game is vergelijkbaar met een shotgun later in de game qua power, door wapenklasse te levellen krijg je wel wat bonussen en sommige stats zijn iets beter, overall scheelt het echter niet zoveel.

Ik gebruik zelf die cloakpower veel, vooral om een surprise attack uit te voeren of om snel weg te komen. Perks welke ik gebruik zijn oa. hogere defensie / health, lagere cloaktimer.

Co-op maps unlock je idd door verhaallijn te spelen, je kan echter wel met andere co-op maps spelen welke je nog niet unlocked hebt zelf, mits diegene de map wel al heeft uiteraard.

Laatst bewerkt: 29 apr 2013
  6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Raar eigenlijk dat ik me helemaal niet onder-levelled voel nog. Ik heb echt nog maar met 2 wapens gespeeld (en af en toe een sniper voor de lolz) en die zijn dus al eeuwen klaar met levellen

7. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Zie stukje over wapens, das reden waarom je niet underpowered bent. Was nog aan het editten haha.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hmm okay, ja het viel me ook al op dat mijn assault rifle volledig gelevelled iets van een 3% damage bonus kreeg

dat is maar marginaal idd

ik ben nu vooral alles in Overcharge en daaraan gerelateerde perks aan het pompen

en voor de rest perks die me weerbaarder maken als mn shield down is

Oftewel in geval van nood vol er in knallen :+

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Niet volledig geleveld, maar ik kreeg gisteren een boos van 0.2% voor de boost op mijn voertuig. Nou...hartstikke bedankt, game! Daar kan ik wat mee! :+

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ergens vind ik het wel prettig, want het houd wel in dat door gewoon goed te schieten (wat ik wel aardig kan) ik niet nutteloos ben naast veel hoger gelevelde spelers

maar aan de andere kant is het wel erg gepiel in de marge dus. Behalve dan je Ego perks, daar merk ik echt wel dat Overharge lvl3 een stukje handiger is dan Overcharge lvl1

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ze wilde niet grote bonusses geven omdat de wereld is gemaakt om overal te kunnen levellen en questen, als er dan iemand langskomt die alles ff in 5 seconden oneshot en met 800km/pu weer wegkart is er weinig aan :+

Idd ik gebruik cloak voor solo vooral, Overcharge voor PvP en Arkfalls/parties. Ga hierna wel richting Decoy denk ik, zoveel goede perks daaromheen :D

Contracts zijn daily/weekly missies die je tokens geven waarmee je bij de vendors goede wapens kunt kopen. Alleen levellen ze niet helemaal mee ofzo, ben nu ergens rond de EGO 800 volgens mij en het hoogste token wapen dat ik kan kopen is 500.
    Als je in het menu LT ingedrukt houd dan kun je INTEL selecteren waar ze verder nog wat dingen uitleggen.

En je kunt geen wapens verkopen/modslots toevoegen als ze geƫquipped zijn in een Loadout, lekker handig dus :+

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik kan blijkbaar pas vanaf EGO 250 contracts doen, vroeg me al af wat ik verkeerd deed. Had al een paar vendors gevonden waar ik niks kon kopen omdat mn reputatie te laag was...

zit nu op EGO 230 ofzo dus nog even doorlevellen

en gvd , dat van die mods zat ik me ook de hele tijd al af te vragen.. Waarom kan ik nou mn favo wapens niet modden!

Dat hadden ze ook wel iets duidelijker mogen maken :+

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    vandaag weer even gespeeld en moet zeggen dat ik het toch wel erg leuk vind

de combat heeft een Halo-achtige feel doordat de wapens ook echt bij een bepaalde speelstijl/tactiek passen en de vijanden net als in Halo altijd uit een paar types die zich weer net iets anders gedragen zijn samengesteld. Koppel dat aan flinke jumps, nades en melee en de feel komt soms echt een beetje in de buurt van een 3rd person combat evolved

tuurlijk speelt het allemaal iets losser en is het grafisch niet geweldig maar ik begin steeds meer een beetje van de backstory te snappen en vermaak me echt uitstekend met alleen de main quest, side missions en af en toe een arkfall

als je dan ook nog alle pursuits e.d gaat doen en contracts erbij neemt is er alleen qua SP al echt heel heel heel veel te doen

ik heb nog geen enkele shadow war of co-op map gedaan, nog veel te druk met andere dingen

Ep 3 van de serie was ook niet slecht, misschien word dat ook nog wel wat

even een vraagje, ik had vandaag ineens een ander type Major Arkfall, met een Hellbug matron ipv een Hellion

hebben ze die nou stiekem toegevoegd of zaten die er al in?

En ik had ook een minor arkfall waar de crystal niet kapot hoefde maar het gewoon 5 waves overleven was (veel leuker imho)

is dat ook nieuw?

verder zelf ook nog geen last gehad van disconnects of vastlopers of andere bugs

Ja, bij de major arkfalls als er 50 man op 1 matron staat te beuken lagged het als de pest , maar daar kan ik wel mee leven

Hoop dat dit een succes word.

14. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Die andere arcfalls zaten er al in. De game voelt een klein beetje als Halo inderdaad, misschien wel de reden dat ik de game zo tof vindt. De multiplayer is echt bagger naar mijns inziens, dus daarin lijkt de game dan weer niet op Halo.

15. osmgek

osmgek Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Yeah ook eindelijk het spel gehaald heel de stad afgegaan hadden er gelukkig nog 1 bij nedgame voor de ps3 vanavond maar c eens beginnen.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

16. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb hem al weken op de pc ...... verhaal is mij geheel onduidelijk?

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Is er een verhaal dan?

Er zijn wel een paar dialogen geweest, maar daar irriteerde ik me meer aan dan dat ik volgde wat er werd gezegd. :+ En Shtako als overduidelijke vervanging van Shit... weet niet waarom, maar ik vind dat vreselijk ':F:' waardig.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja dat is in de serie ook zo,.. irritant..

zal wel gedaan zijn om een bepaalde rating voor de serie te houden ofzo

maar er is best wel veel verhaal, maar daar moet je dus eigenlijk ook de serie voor kijken

en ook daar is de opbouw wat vaag

zo weet ik na 3 eps nog steeds niet welke rassen er allemaal zijn e.d, het richt zich heel erg op alleen de verhaaltjes rond de hoofdpersoon en vertelt dus niet veel over de wereld

maar er zit volgens mij wel aardig wat lore achter, het komt er alleen nog niet echt uit

19. osmgek

osmgek Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is het opeens stil hier?

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou, de game geeft mij niet veel om te vertellen. :+ Ik beleef geen leuke, random avonturen zoals ik dat bij Guild Wars 2 (enige andere MMO die ik ooit heb gespeeld) wel heb.

Het blijft een geinige B-game, maar het doet gewoon niks speciaals om op wat voor manier dan ook memorabel te zijn. Ik vergeet de game zelfs al zodra ik de 360 uit zet, haha. :p

Deel Deze Pagina