1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Defiance

Discussie in 'Games' gestart door Kaneda, 4 apr 2013.

1. Yolaxa

Yolaxa Inevitable

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game zelf eindelijk ook kunnen krijgen. Ben benieuwd of het leuk is om te spelen. Het is mijn eerste MMO, dus echt hoge eisen heb ik niet. Plus geen subscription, dat is helemaal geweldig. :p

Zijn er hier nog wat actieve mensen? Ik mag trouwens hopen dat de game in andere Europese landen wel makkelijker te vinden is in de winkels. Anders bloed deze game binnen enkele weken dood.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    schijnt dat er in de eerste weken 280.000 exemplaren verkocht zijn voor de 360 en over alle 3 platformen rond de miljoen

geen idee of dat onder of boven verwachting was

het is vooral hopen dat de spelers die er zijn ook wat geld in de in-game store uitgeven, dan gaan ze vanzelf de main game wel her en der in de aanbieding gooien om wat meer spelers te krijgen

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Met MMO's is het vaak zo dat ze eerst patchen nadat ze een tijdje gecashed hebben door sales. Daarna komen de extra's. Bij The Old Republic gebeurde nadat het f2p system kwam. Die game moest op een gegeven flink gepatched worden, maar moet zeggen dat BioWare dat best wel handig doet. Direct patchen en niet wachten tot wekelijks onderhoud op woensdag.

4. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Door de vele aanbiedingen heb ik al een tijdje niet gespeeld. Ik heb wel weer zin in een potje. Echter nog genoeg te spelen (tomb raider, ace combat, the darkness 2, spec ops, risen 2, fallout: new vegas, NFS: most wanted etc.) echt veel teveel gekocht de laatste tijd

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  6. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    De nieuwe episodic missies zijn erg leuk om te spelen, zeker de moeite waard om de game nog even voor op te starten!

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben ze nu ook aan het spelen, erg leuk inderdaad

ik had de episode missies van de launch gemist omdat ik game nergens kon vinden dus dit zijn de eerste echte crossover events die ik speel en het is toch wel bijzonder.

characters die je in de ep van afgelopen maandag zag vertrekken komen dan ineens in de game aan

8. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Je hebt op zich niet veel gemist met de eerste crossover content. In de eerste content werd je eigenlijk vooral voorgesteld aan Nolan en Irisa, en de missies waren redelijk saai.
    Eigenlijk had ik verwacht dat, net als bij spartan ops in Halo 4, je iedere week nieuwe content zou krijgen vanuit de serie. Ik vind het erg jammer dat dat tot nu toe niet het geval is, want de crossover content die tot nu toe geweest is was in ieder geval niet je standaard "doe de hele tijd hetzelfde" sidequest waar je helemaal mee word doodgegooid in deze game.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  10. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Dat zal niet veel goeds betekenen voor Defiance gok ik.

11. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Kick... spelen mensen dit nog? Heb hem tijdens de launch veel gespeeld maar was er na een maand klaar mee en heb hem toen verkocht. Is er al nieuwe content bijvoorbeeld?

12. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er is wat dlc uitgekomen hiervoor.Heb het al een tijdje niet gespeeld.

Send with Tapatalk HD for Android

13. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Een vraagje: hoe ervaren jullie dit spel? Wordt dit spel nog een beetje online gespeeld? via zavvi.nl kan ik het spel voor €12,- kopen.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb het rond launch gespeeld, heb me er een week of wat mee vermaakt maar daarna nooit meer aangeraakt

er is te weinig content en de slowdown en andere grafische issues helpen ook niet

Ik denk dat je voor 12,- een betere game kan vinden

het was een mooie poging om een shooter MMO te maken maar al met al was het gewoon net niet goed genoeg

het schieten en de actie is 'okay' en niet meer dan dat en qua MMO systemen en content is het allemaal erg mager en repetitief gebleken

hielp ook niet dat de voorgestelde koppeling tussen de game en de tv serie niet zoveel voor bleek te stellen en de serie uberhaupt niet zo boeiend was

Ik zou hem niet aanraden, ik kan me moeilijk voorstellen dat het nog veel gespeeld word. Verwacht een hele dooie boel

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    PLAY FOR FREE ON XBOX 360®
    Lock and load, ark hunters: Defiance® is now Free-to-Play on Xbox 360 for all Xbox Live Gold members! Prepare for a surge of arkfalls, hellbugs, and hulkers to sweep across consoles near you.
    • Just visit the Games Marketplace on your console to download Defiance for free and play today.
    • Make sure to link your account to receive in-game loot and bonuses, and prepare for massive battles as new recruits join seasoned vets fighting for fame and fortune across the New Frontier!
    Already Own Defiance?
    Everyone with a physical copy of Defiance for Xbox 360 (and a linked account) will receive special perks and bonuses as part of the switch! Owners' rewards include:
    • 30-Day Paradise Patron Pass
    • Grant of 1000 Arkforge
    • Character Slots Base: 4
    • Loadouts Base: 5
    • Ark Keycode Base: 75
    • Inventory Slots Base: 70
    Happy Hunting!
    The Defiance Team

Oh ja... deze game...

Deel Deze Pagina